Adamowicz ŻYJE!!! Kolejne dowody na "False Flag" podczas finału WOŚP w Gdańsku

in #dlike5 years ago

share-with-dlike.jpg

MEGA provides free cloud storage with convenient and powerful always-on privacy. Claim your free 50GB now!


Source of shared Link

Sort:  

Ty tak na poważnie czy to trolling?

Może nie jestem nieczułym nihilistą jak ty, ale śmieszkiem też nie jestem, więc TAK, to jest absolutnie poważnie. I nie ma tu mowy, o teorii spiskowej tylko dowodzie spisku.

Polityka jest jak podanie o legendarnym sfinksie; pożera wszystkich, którzy nie potrafią rozwiązać jej zagadek.

~Antoine de Rivarol

Niestety jestem zmuszony oflagować ten post. Przykro mi z tego powodu, ale ta "treść" jest zwyczajnie niesmaczna. O panie Sanjaya i jego szkodliwości pisałem już eseje na studiach.

Ooo... może chciałbyś się nim podzielić na łamach sieci Steem. Jestem bardzo ciekaw, czemu to Sanjaya jest taki szkodliwy

Congratulations @lastprophet! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85