Wóz Drzymały - Shadow Dancer

in #dlike6 years ago

share-with-dlike.jpg

W dzisiejszym odcinku Wozu Drzymały zajmę się grą zatytułowaną Shadow Dancer. Jest to tytuł wydany przez firmę Sega w 1989 roku. Przez wielu określany był mianem Shinobi z psem i w sumie nie było w tym nic dziwnego, bo gra jest prawie kontynuacją wspomnianego hitu.


Source of shared Link

Sort:  

Tak mi się tytuł wydawał znajomy, coś mi świtało w głowie. Po przejściu na stronkę i przeczytaniu artykułu (+ screeny), wydaje mi się, że w nią grałem.

U mnie w mieście była całkiem popularna i co jakiś czas pojawiała się, w którymś z salonów gier. Za to wersja na Commodorka chyba nigdy nie wpadła mi w ręce. No oczwyiście pograłem chwilę na potrzeby napisania tego tekstu, ale w czasach świetności C64 nie zawitała w moim domu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00