Jak wymienić soczewkę /obiektyw w kamerze Sony Action as50 - Vlog #115

in #diy5 years ago

Niestety uszkodziła mi się soczewka w kamerze #SonyAction #as50. Rysy były na tyle głębokie, że nie dało się nic zrobić i obraz był zamazany.
Próbowałem spolerować soczewkę, ale tylko usunęła się powłoka antyrefleksyjna a obraz nadal był "za mgłą".
Naprawa w serwisie wiązała się z kosztem między 460 a 600zł plus koszty wysyłki.
Postanowiłem wziąć sprawę w swoje ręce. Szukałem, szukałem, szukałem orginału, albo zamiennika soczewki do sony. Nic nie udało mi się znaleźć. Moja dociekliwość i upartość naprowadziły mnie na trop soczewki z kamery gopro 2. I to był strzał w "10" jednak bez drobnych przeróbek się nie obeszło.
Zapraszam do filmu tam wszystko tłumaczę od czego zacząć i jak zrobić.

Podobał Ci się film?
Subskrybuj mój kanał, daj łapkę w górę i udostępnij.

Kanał z Vlogami z dnia codziennego. Pokazuje prawie wszystko co u mnie się dzieje. Uwielbiam podróże, Caravaning czyli wyjazdy pod namiot i nie tylko. Lubię zwierzęta. Mam dwie jaszczurki Agamy Brodate

Poznaj mnie lepiej

Instagram : https://www.instagram.com/danielstachurski.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/daniel.stachurski.52

Napisz do mnie:
[email protected]

Zapraszam też na mój drugi kanał

https://www.youtube.com/channel/UCQJwti8vC8keI1OUDfCpU5A

Byłeś w fajnym miejscu? Masz wolny magnes na lodówkę. Podeślij go do mnie a znajdzie się i na mojej lodówce.

Sort:  

This post is supported by @tipU upvote funded by @cardboard :)
@tipU voting service + profit sharing tokens | For investors.

Thank you for using the #diy and #how-to tags. We have rewarded this post from our @build-it.curator account with BUILD tokens in the form of an upvote.


Build-it is a central hub for DIY and How-To projects. It's an opportunity to find and share the latest in DIY, and How-To tutorials. The recommended tags required when creating a DIY article are #diy, #build-it. #how-to, or #doityourself. Please read our guide


Need help? Live technical support on Discord or Telegram

|


This project is run and supported by our witness @gulfwaves.net. If you like what we do, click here to vote for us

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61041.41
ETH 2947.17
USDT 1.00
SBD 3.85