Discord with me

in #discord7 years ago (edited)

At the Clan

That knows best, better than the rest.

McBrilliant it is

Just trying Discord and need some feedback. Do dislike the textchat, I have a microphone and headphones. So why the blipperdeebleep would I use my keyboard?

Anyway just testing how it works, care to join in? https://discord.gg/A9KQaS


The Clan McBrilliant, there can be only 1!
talk.png
Discord Screenshot taken by @oaldamster

UPDATE: It was fun, but I'm letting it go.

Sort:  

Hee schattepetat @oldamster , ik heb een vraag. Jij hebt een keer TULIP coins uitgegeven en die dingen zijn ineens BELACHELIJK veel geld waard. Nu wil ik ze graag naar iets anders overzappen... die 37 tokens zijn ineens 3000 dollar waard, whatttttt... hoe doe ik dat? Kan ik ze rechtstreeks naar een andere currency zappen, of moet ik ze eerst omwisselen? Vertel eens, we worden er allemaal beter van! KUS!

Ik heb je ook in Discord gezocht, je kan me vinden onder karinxxl, maar ik ben benieuwd, want ik wil deze units gebruiken. Als je me kan helpen om te tulpies naar litecoin of bitshares ofzo om te zetten , stuur ik je een tulpie terug twv 111 dollar... wtf! haha

Moet ik dat eerst naar waves omzetten, of kan ik dat rechtstreeks ergens anders heenzappen. Vertel eens ;) Ik wil deze bloeiende bloem van een coin gebruiken, en in waves staat ie maar te slapen

Hee @karinxxl,

De enige wijze om TULIP naar andere Cryptos om te zetten is door ze aan te bieden op de interne decentrale markt van WAVES. Rechtstreeks omzetten is voor zover mij bekend onmogelijk.

Het is dus nodig om een verkoop order te plaatsen op de interne markt van WAVES. Dat kan tegen iedere gewenste Crypto, maar ook voor Euro en of USD.

Alleen is het wel nodig dat er beweging in de TULIP markt komt. Oftewel vraag en aanbod. Anders staat 1 prijs vast voor een langere tijd. Er is geen garantie dat het een dergelijke prijs gaat behouden of dat de markt op gang gaat komen. Het is ook mogelijk dat er een veel lagere prijs tot stand gaat komen. De markt van vraag, aanbod en beweging zal het uiteindelijk bepalen.

Je kunt er gaan handelen via: https://beta.wavesplatform.com/dex

Mijn activiteit op Discord was zeer tijdelijk, om eens te proberen op nieuwjaarsdag. Er gaat voor mij teveel tijd in zitten. Staat voor mij eerst weer in de ijskast.

Succes met het handelen!

Ahhhh wat een top reply! Precies wat ik nodig had aan info
Ja de markt gebeurd nu dus niks in lijkt, dus die dingen staan te slapen. Er leek idd geen vraag op de markt maar heb wel de order uitgezet.. hopelijk!

Nou weet ik iig waar ik naar moet kijken, omzetten naar waves is prima als het ooit lukt! ;)
Ik blijf het in de gaten houden iig, zou toch een giller zijn als ze voor die prijs worden verkocht

Graag gedaan!

Ook al voor een tiende daarvan, dat zou al een flink aantal mensen laten glunderen. ;-)

Put that on my phone yesterday. Pretty complicated my opinion...🤨

Yes, I do agree. Tried it and I am done with it for the time being.

pokijh.jpg

HaPpY NeW yEaR

Upvote and resteem done.

Nice post sir.You always upload importance post thanks for sharing.

Happy newyear to you too.

It was a discord test. Will not be using it.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65775.16
ETH 2664.91
USDT 1.00
SBD 2.87