Sort:  

Czy zamieszczone filmy należą do Ciebie? Jeśli nie to jest to kolejny raz łamanie praw autorskich

Qrwa, nie widać obok w filmach że to sarge, lub w tagach? Mam specjalnie zrobić screena? Proszę bardzo:
1.jpg

ja nie spytałem się kto to komentuje tylko czy filmy należą do ciebie. Widzę, że twój nick i nick twórcy filmu są różne dlatego zadałem to pytanie. Ja nie wiem kim jest SARGE więc się spytałem.

Po priomo, filmy nie należą do ciebie i publikujesz je na zasadzie "copy pass" co oznacza że bez zgody autora re publikujesz jego twórczość łamiąc równocześnie prawa autorskie . Duo, fajnie że publikujesz tagi i informacje że to jego dzieło ale wyraził na to zgodę? No chyba nie, a w dodatku to na twoje konto idą zarobki a nie do niego (posta).

Dobra, to na przyszłość wyłączę jakiekolwiek zarobki. Ja chcę tylko poszerzyć ich działalność. Albo nie będę już publikować. Jedno z tych punktów. Ale podsum ując. Czyli https://steemit.com/@omargalk dorobił się zarobków nie będąc ich autorem, to wszystko jest OK?

Chciałem wspomóc jego działalność. Na przyszłość wyłączę jakiekolwiek zarabianie. Albo nie będę już publikować. Jedno z tych punktów. Ale podsum ując. Czyli https://steemit.com/@omargalk dorobił się zarobków nie będąc ich autorem, to wszystko jest OK?

Po pierwsze, nie ono plagiatem bo ono idzie bezpośrednio na YT co oglądasz, to nie reupload, ani nic. To tylko dałem linka, to że steem ładuje od razu thumbnaila czy daje filmik z tego portalu, to nie moja wina. Sarge oglądam od dawna, chcę nie dość jemu wspomóc jak innym co udostępniam. CW24tv na pewno by się zgodziło, to by poszerzyło jego działalność. Plagiat, nie jest tu plagiatem w tym momencie. Nie wiem co tu więcej pisać? To że jestem po cięzkiej chorobie i prawdopodobnie zostało może jeden lub dwa lata życia? Aż was tak to fascynuje?
P.S: Ideą tej logiki daję dowód, żem nie fałszuję.

To przed, a potem

Coo mnie pozostaję? Strzelić sobie w łeb? Nie mam nawet większości narządów (chodzi w brzuchu).

Za bardzo bierzesz do siebie nasze komentarze, nie rozumiem nawiązania do tematu, poprzednicy i ja zwracamy ci uwagę na temat plagiatu a ty publikujesz swoje zdjęcia dłoni "przed" i "po". Nie bierz wszystkich komentarzy jako atak na twoją osobę bo ludzie chcą ci tylko pomóc tak by wszystkie strony mogły spokojnie i poprawnie publikować treści.

No przepraszam. Nie chodziło mnie o atak. Tylko może się naoglądałem mediów, czy co? Ja nie biorę nic na poważnie. Szanuję ciebie czy innych. Rzadko flaguję kogoś, bardzo rzadko. Ja chcę wspierać, a nie szkodzić.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61041.41
ETH 2947.17
USDT 1.00
SBD 3.85