You are viewing a single comment's thread from:

RE: Alldutch Curation Trail gaat van start!

in #curationtrail6 years ago

Yess Ik ga jullie zeker even volgen! Kan dat ook via steemauto? Dat is de site die ik altijd gebruik, hoewel ik de andere sote ook wel even ga researchen :)

Groetjes,
Sha

Sort:  

Alle hulp is welkom @xsaj. Maakt niet uit via welke weg die aangeboden wordt 😉

De post is inmiddels aangepast @xsaj. Streemian werkte niet.

In de post staat nu een link naar onze Steemauto trail.

Okay als het goed is volg ik 'm nu! Misschien ook even een artikeltje schrijven om het uit te leggen hoe steemauto werkt?

Ik geloof dat het automatisch op 70% bandwidth staat, en als mensen trails volgen en dan ook nog zelf voten gaat hun Bandwidth er een beetje aan denk ik..

Dit wil ik eventueel ook wel uitleggen als ik tijd heb, maar kan niet beloven wanneer ik de tijd kan vinden.

Groetjes,
Sha

Daarom voten we ook maar 1x per 2,5 uur 😉. Dan worden de bandwith en de VP weer netjes aangevuld.

En aangezien we met de hand voten, doen we dat 's nachts niet. Dan is er dus een langere herstelperiode voor de VP en de bandwith.

Dat begrijp ik, maar ik zie hier bij de andere Communitie die ik join mensen die een vast groepje supporten, en daardoor uit BW lopen Als ze steemauto starten omdat ze de settings niet goed begrijpen. Het zal wel hun eigen schuld zijn dan, maar ik vind het persoonlijk wel fijn om te weten wat ik doe, zeker als er meer trails zijn om te volgen. Ik persoonlijk volg bijvoorbeeld Bayanihan al, als jullie 80 zijn en hun 80, en ik vote met 50 % dan ben ik ook 80. Persoonlijk probeer ik het over de 85 te houden en dan kan ik mijn vrienden niet meer upvoten. Vandaar dat ik mijn maximum verbruik op steemauto aan heb staan op vrij laag, zodat ik zelf ook nog goede, qualitatieve posts kan voten.

Iedereen vote natuurlijk op zijn eigen manier. Er zijn zat Steemit gebruikers die niet eens weten wat voting power betekent. Maar ook niet de moeite doen om het uit te zoeken.
Wij willen mensen zo weinig mogelijk vertellen hoe ze iets moeten doen, maar gaan er van uit dat iedereen zelf ook dingen kan opzoeken als ze echt geïnteresseerd zijn.

Okay yes Sir :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59159.44
ETH 2522.84
USDT 1.00
SBD 2.47