Cryptokitties betekent soms ook balen en dat ben ik niet gewend!

in #cryptokitties6 years ago

Je kent me als een ras optimist, en nu even niet met die Cryptokitties! Het is ook allemaal geen ramp, ik overleef het wel, morgen ben ik weer de oude. Ik kan geen Cryptokitties verkopen of aanbieden om te paren. De website van Cryptokitties geeft een foutmelding en is blijkbaar niet in lijn met de Ethereum blockchain. Alle kittens zijn veilig opgeslagen in de blockchain, zolang je kunt inloggen en je wachtwoord veilig is. Het is vast een bug maar daar heb ik niks aan nu. Hoe kan een spel vandaag de dag 9 uur niet goed werken?? Het lijkt inmiddels beter te gaan werken.




afbeeling bron

Nu moet ik ook een beetje lachen nu, dat ik me daar druk over kan maken!? Het is dus schijnbaar belangrijk voor me, of ik heb gewoon een rot humeur. Het zal dat laatste wel zijn.....

Ik merk ook dat ik op twitter geen afbeeldingen kan zien en de tampermonkey Cryptokitties extencion raar doet. Ook lijken alle websites die data gebruiken van Cryptokitties niet te werken. Raar allemaal maar wie heeft nooit zo'n dag. Het komt altijd weer goed.

Hoe langer ik blijf klagen en schrijven en schoppen tegen dat wat ik niet wil, de langer het duurt voordat er iets kan veranderen.

wijze les van iemand met ervaring


Meer over Cryptokitties....
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/cryptokitties-zijn-leuk-en-geweldig-en-spannend-en-nog-veel-meer
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/breaking-news-steemspoker-verkoopt-al-zijn-hoge-generatie-cryptokitties
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/ik-geloof-heilig-in-de-cryptokitties


Vriendelijke groet van Kattig.


Sort:  

Dude ik wist niet dat jij zo into de kitties was?? Om eerlijk te zijn dacht ik dat het ongeveer al helemaal dood was en ze al hun waarde al ongeveer verloren hadden. Heb je de fishpond al geprobeerd? Soort gelijk idee alleen dan met gratis vissen?

Nee Cryptokitties is zeker niet dood! Het begint net, ik zie er wel wat in.

Mijn Cryptokitties
Fishpond ken ik wel, net als vele andere blockchain games maar ik zie CK als de Bitcoin van de Blockchain spellen, de eerste en de bekentste.
Ik vertrouw niet op de toekomst van die andere spellen en ik denk te weten hoe ik Cryptokitties moet/kan spelen.
Mooie dag Karin :-)

Zeker mee doorgaan dan! Was gewoon verrast dat ze nog zo actief zijn :))

Thanks Jack!!
:-)

nice post, thanks for sharing

wat is de duurste kitten verlopig? (de zeldzaamste dan denk ik?)
Groetjes @steempoker

De duurste is niet de zeldzaamste. het is wat de gek er voor geeft.
Ik vermoet dat de duurste op dit moment voor een paar ethereum verkopen maar er zijn ook one of a kind kitties en die zijn onbetaalbaar. Als die op de markt komen zie ik ze rustig van de hand gaan voor 100 ethereum of meer.
Mooie dag :-)

misschien ben je gewoon een gewooontedier?
niks mis mee hoor, ik kan helemaal niet tegen verandering :D

Dus je zegt dat je niet vooruit gaat in het leven??
Je blijft kijken naar de realiteit van wat is??
Dat geloof ik niet!!
:-)

Nee dat niet, godzijdank niet
Meer in de zin van, ik doe wel graag iedere dag hetzelfde riedeltje, routine, structuur, als dat "anders" is vind ik dat lastig
Dat wil niet zeggen dat alle dagen identiek zijn hoor, berg mij dan maar op :D

Dat bedoel ik!!
Ik hou ook wel van regelmaat waar ik me prettig bij voel, niks vreemds....
Mooie avond! :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17