Sort:  

Ayrıca facebook sayfası kapalı

Evet facebook sayfasını bugün fark ettim sanırım sayfaya ülke sınırlaması falan getirdiler twitter üzerin'den sordum cevap geldiğin'de paylaşırım telegram katılmasanız bile bence sorun olmaz ama ben ne olur ne olmaz diye telefonuma telegram kurdum giriş yapıp gruba katıldım sonra kapattım telegramı maksat adamlar gerçek bir kişi olduğumu görsünler sonra telegram eklememişsin v.s onu bahane ederler falan riske atmak istemedim açıkçası :)

Twitter ve telegram tamam :) Sadece facebook kaldı. linkinizden üye oldum teşekkürler :)

Rica ederim 2 IQT geldi işte sayenizde 1 lira desek tanesini 2 lira bereket versin :D
ama borsaya girince bi 3 yıl kafadan dokunmam ben buna belki 3 yıla 10$ olur tanesi 100 milyon hacmi var sonuçta fiyat hızlı yükselecektir diye düşünüyorum :)

Sınırlı sayıda üretilen dijital paralara güveniyorum, katılıyorum sana. Ha bu arada face sayfası açıldı girip bakabilirsin :)

Ha iyi Haayırlı olsun :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65876.23
ETH 2700.53
USDT 1.00
SBD 2.86