Penambangan Gratis Dan Di Percaya Di btconline.io

in #crypto6 years ago

What is BTConline...?

BTConline adalah sebuah kolam perlombongan Bitcoin yang terkemuka di industri. Semua kuasa perlombongan disokong oleh pelombong fizikal. Perlombongan dengan algoritma terkini membolehkan Bitcoin sebanyak mungkin. Kami berhasrat untuk menyediakan anda dengan cara yang paling mudah untuk menghasilkan wang tanpa perlu melakukan apa-apa perkara yang sukar.

Dengan pusat data di seluruh dunia, kami berhasrat untuk menjaga bil dan kuasa perlombongan yang tinggi, bermakna anda boleh membuat lebih banyak masa yang lebih pendek daripada apa yang diperlukan untuk mengendalikan rumah anda misalnya. Pusat data kami terletak di Eropah, Amerika Syarikat dan China dengan Up-Links yang berdedikasi dan uptime 99%!

images.jpeg
#Soerce

Bagaimana saya mulakan?

Mendaftar menyediakan alamat dompet anda dan mula menjana Bitcoin.
Untuk mendaftar Klik Di Sini

Sistemnya telah mengesan 3 akaun BTConline V1.0 percuma pada alamat IP anda. Anda hanya boleh mempunyai 1 akaun percuma pada satu masa! Anda perlu Menaik taraf BTConline anda untuk membuat pengeluaran. Pengeluaran untuk akaun premium tidak terhad.

unnamed.png
#Soerce

Inilah untuk menjawab beberapa pertanyaan

Saya tidak mempunyai dompet Bitcoin. Bagaimanakah saya boleh membuatnya?

Anda boleh membuat dompet Bitcoin menggunakan perkhidmatan dalam talian seperti Blockchain.info.

Saya tidak mempunyai Bitcoin. Di mana saya boleh mendapatkan Bitcoin?

Anda boleh membeli dan menjual Bitcoins pada platform dagangan Bitcoin seperti LocalBitcoins.

Berapa banyak yang boleh saya peroleh tanpa pelaburan?

Anda boleh menjana 0.0003 BTC setiap hari tanpa pelaburan. Anda juga boleh naik taraf BTConline untuk menjana sehingga 0.08000000 BTC setiap hari.

Berapa banyak yang boleh saya perolehi dalam program perkongsian?

Anda akan mendapat 10% hingga 40% setiap kali rujukan anda mendapat upgrade bergantung pada pelan BTConline anda.
Semua pendapatan rujukan disenaraikan di sini

Berapa lamakah masa untuk mengeluarkan wang?

Permohonan pengeluaran secara umumnya diproses dengan serta-merta, dalam kes-kes jarang pengeluaran boleh diproses secara manual dan mengambil masa lebih lama.

Apakah jumlah minimum untuk pengeluaran dan naik taraf?

Jumlah pengeluaran/wittrau minimum ialah 0.006 BTC. Jumlah peningkatan minimum ialah 0.01 BTC.

Jika saya membayar untuk naik taraf, berapa lama ia akan aktif?

Peningkatan BTConline tidak mempunyai had dan berfungsi selagi pusat data kami dikuasakan. Uptime kami adalah 99% jadi menaik taraf dengan yakin.

Bolehkah saya menaik taraf BTConline dengan wang pada baki saya?

BTConline kini tidak menyokong peningkatan dari dompet BTConline dalaman lagi. Peningkatan boleh dilakukan dengan dompet luaran sahaja.

Saya tidak menemui jawapan kepada soalan saya. Bagaimanakah saya dapat menghubungi anda?

Anda boleh menghubungi team BTConline melalui halaman hubungan kenalan mereka.

Untuk informasi lebih lanjut silahkan baca di faq BTConline Klik Di Sini
Atau anda bisa langsung ke alamat https://btconline.io

Terima Kasih, semoga bermanfaat untuk anda semuanya.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85