You are viewing a single comment's thread from:RE: En blanco y negroView the full contextView the direct parentyancar (75)Venezuelan Friend/L1:✅in Comunidad Latina • 3 years ago Saludos gran amiga, muchas gracias, feliz y bendecida tarde.