You are viewing a single comment's thread from:RE: Nuevo Concurso: Ni que me paguen 😆View the full contextnanidi (76)memberParcerain Colombia-Original • 2 years ago Bueno, por aquí estoy yo jajaja. https://steemit.com/hive-113376/@nanidi/ni-que-me-paguen