Sokak Hayvanları En Çok İlgiye Aç ! [Cointurk 20. Projesi] @wisex#6650

in #cointurk6 years ago

Herkese Merhabalar;

Her ne kadar halihazırda 3 projeye katılmış olsam da zaten yaptığım davranışları bu projede sergilemek istiyorum.

Henüz hiç para çekmediğim için mama almadım ancak mamadan daha lezzetli şeyleri alarak kedilere ve köpeklere güzel bi ziyafet çektirdim :)


Bu ziyafetten önce yemeği görünce :D

Öncelikle aşırı temiz ve titiz bu kediye hamsi kafalarını verdim. En besleyici yiyeceğin onun için bu olduğunu düşündüm.

Bu da ziyafetten sonra :D


Ardından bu köpüşlere (tamı tamına 10 taneler bu arada) koca bir kap dolusu sütlü ekmek verdim çıldırdılar tabi telefonu ısırmaya felan kalktılar :D

 

cointurk

Sort:  

Bütün insanlar hayvanlara böyle davransa aç hayvan kalmaz dünyada, örnek davranışınızdan dolayı tebrik ederim. Farkındalık yaratmak için güzel bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık.

Ben teşekkür ederim hocam

Pek çok insandan daha çok değer görmeyi hak ediyorlar. Önemli bir konu. Teşekkürler =)

Ben teşekkür ederim 😊

proje için olsa bile faydalı duyarlı bir davranış

Proje haricinde de her zaman besliyorum galerimi tamamen onlara ayırdım 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70797.92
ETH 3553.00
USDT 1.00
SBD 4.76