CPXTURK (KUSADASI) Ekibi SELFVOTE Bildirisi Yaptı

in #cointurk6 years ago

@cpxturk bir kaç önemli duyuru yaptı.
Onların arasında oylama hakkında konuşmak istiyorum.

Kuşadası ekibi, SELF-VOTE % oranını önemli ölçüde düşüreceğini ve Temmuz ayından bu yana daha fazla topluluğa oy vereceğini duyurdu.
Bunu okuduktan sonra KUSADASI ekibinde bir şey olduğunu hissettim ve planlarının gittikçe daha fazla uygulandığını hissettim.

Kuşadası ekibinin sadece yüzde oyu yükseltmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Türkiye toplumunda hala 2,000 üye var.
Bence az kişilerin çok fazla kazanmasındansa çok kişinin yeterli bir oranda kazanması gerekmektedir.
Bu şekilde topluluk gelişebilir.

KUSADASI ekibi hala TR topluluk üyelerini önemli ölçüde artırmayı planlıyor.
Bu yüzden bir pazarlama ekibi işletiyor ve sonuçlar başarılı oldu.
KUSADASI ekibinin pazarlama ekibini artıracağını düşünüyorum ve bence ileriye dönük daha fazla topluluk üyesi olacak.

Sort:  

Normal insanlara sistemi anlatmak cok zor oluyor güvenemiyorlar bu yüzden sistemi buyutmek zor oluyor

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31