Kaliteli yaşam nasıl kazanılır? [@Terane#9640 ]+[Cointurk 28. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar, yeni projenin mevzusunu çok beğendim ve bunun için cointürk ekibine teşekkür ederim.
Kaliteli yaşam insanların zevkine ve genel kültürüne bağlı olan bi şey. Biri kaliteli yaşamı pahalı arabada, evde, diğeri siyahet etmekte, bir başkası ise çok farklı bir şeyde göre bilir. Her kesin de istediği hayatı yaşamaya hakkı var.
Ama nasıl bir hayatı tercih edersinis edin, sağlık olmadan kaliteli hayat yaşanamaz. Sağlıksız insan istediği her şeyi elde etse bile, onları gereğince kullanamaz.
Benim için kaliteli hayat yaşamanın birincisi sağlıkdır. Sağlığımızın kadrini bilmeliyiz, yediklerimize dikkat etmeli, normal bi uyku düzenine sahip olmalı, açık havada çok gezmeli, spor ve başka gereken şeyleri yapmalıyız. Yoksa hayatımızın hiç bir değeri olmaz.
20160508_162725.jpg

Kaliteli yaşamayı isteyen insan diğer insanlara sayğı ile yanaşmalı, onların da istedikleri bir hayata ulaşmasına mümkün kadar yardım etmelidir. Bu zaman dostlarımız çoğalar, dostu çok olan insanın en küçük problem yaşadığında bile yanında arkadaşları olar, ona yardım ederler. Onun için de samimiyyet üzerinde kurulmuş arkadaşlıklar kazanmak kaliteli hayatın daha bir göstericisidir. Hayat paylaşınca güzeldir.
Kaliteli yaşamın daha bir yanı insanın hobilerinin olmasıdır. Hobi ne kadar çok olarsa hayat o kadar renkli ve neşeli geçer. Güzel sanatlar benim hayatımı daha kaliteli yapıyor ve ben hobilerimi yaparken mutluluk hiss ediyorum.

20160701_083841.jpg
İnsanların kaliteli hayat zevkleri değişe de bilir. Benim için şimdilik arzu ettiğim güzel hayat tarzı budur: Küçük, çiçekli bahçesi olan bir ev. Renkli eşyalarla süslenmiş yeni pişmiş ekmek kokan bir mutfağı , salonda beyaz bir piyano ve tüm kitaplarımı yerleştire bilecek raflar olsun. Haftasonları çok sevdiğim Pantomim tiyatrosuna ya da jaz konserlerine gidip, sonra da arkadaşlarımı evime davet edib yaptığım güzel yemeklerle onları şımartmak..

Bu hepsi değil tabii ki, çok az bir kısmını yazdım kaliteli hayat arzularımın. Ama şimdi de bunların bazısını yapıyorum ve hayatımı mümkün kadar kaliteli sürdürmeye çalışıyorum. Tiyatro, spor, kitaplar, arkadaşlar ve başka şeyler hayatımda her zaman oldu. Doğaya sık-sık gitmek de benim için önemlidir.
DSC08966.JPG

Hayatımız çok hızlı geçiyor, mesela ben on yıl evvel olanları sanki dün olmuş gibi hatırlıyorum. On yıl nasıl bu kadar çabuk geçe bilir ki? Onu için her günümü dolu dolu yaşamaya karar verdim, benim için kaliteli olan ve gücüm yettiği kadar mutlu ola bileceğim bir hayat yaşamaya çalışıyorum. Yarın ne olacağını bilmiyorum ve bazen merak da etmiyorum.
Hayatımızı kaliteli etmek kendi elimizde, maddi şeyler olmadan da bunu yapa biliriz. Yaşamın kaliteli olması yalnız maddiyyata bağlı değil, ruhumuzu korumanın ve güzelliklerle beslemenin yolunu bulmalıyız.
Görüşmek üzere.

Sort:  

"Yaşamın kaliteli olması yalnız maddiyyata bağlı değil" bu ifadə ilə tam razıyam.

Təşəkkür.

Merhaba, ben #cointurk ekibi adına yeni başlatılan resteem projesini yürütüyorum.
Bu paylaşımınız rastgele olarak seçilen 10 bedava resteem yapılacak yazıdan biri olarak seçilmiştir.
Proje yazımıza buradanulaşabilirsiz.
Discord kanalımıza da katılmanızdan memnuniyet duyarız.

Teşekkür ederim.

Qəşəng məqaledir resimlerde fövkalede 👍👍👍😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02