Stresi Eğlenceye Dönüştürmek [Cointurk 19. Projesi] [Rynd#1417]

in #cointurk6 years ago

Stres gerçekten hepimiz için bir problemdir. Başa çıkmak ise bi o kadarda zordur. Genellikle bunun sebebi kafamıza taktığımız şeylerdir. Herkesin stresten kurtulmak için oluşturduğu yöntemi vardır. Bu yazımda ben stres anında neler yapıyorum bunlardan bahsedicam.

İlk sırada tabikide müzik var.
Genellikle stres anımda bulunduğum ortama ve düşünceye göre bir müzik seçer ve dinlemeye koyulurum. Hayatın stresinden ve diğer tüm etmenler beni herzaman için kurtarmıştır. Müzik ruhun gıdası diye boşuna dememişler :)

Etrafımda negatif insanlar var ise, negatif insanlardan kastım sürekli bir oflayıp puflayan, hayattan bezmıiş kişilerden o anlık uzaklaşırım. Bu insanlar kendilerini strese sürüklemeleri yetmiyormuş gibi bizide bu duruma sürükleyerek kesinlikle bizleride etkiliyorlar.

Bazen ise bu durum uykusuzluktan dolayıda görülebiliyor. Eğer durum müsaitse ve vaktimde var ise bir kaç saat kestirebilmek gerçekten beni iyi eden şeylerin arasında.

Hobi edinmek ise stres ile başa çıkabilmek için kesinlikle edinilmesi gereken şeylerden bir tanesi. Benim hobilerimden birisi fotoğrafçılık. Bazen doğada bazen ise kendimi kalabalığın içerisinde bir şeyleri fotoğraflarken bulabiliyorum. Kesinlikle bu beni mutlu ediyor ve hayatın stresinden ve yorgunluğundan çekip alıveriyor.

Stres aslında düşündüğümüz kadarda başa çıkılması zor bir şey değil, sadece kendimize göre yöntemler geliştirip bunları uyguladığımızda ufacık bir problem gibi kalıyor. Umarım bu yazdıklarım sizler içinde stresle başa çıkabilmeniz için bir yol gösterici olur.

Bir sonraki proje ile ilgili görüşüm yine bu şekilde dijital para dünyasından uzak bir konu olmasıdır. Benim düşüncem ülkemizin güzellikleri ile ilgili bir proje olmasıdır :)

Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim,
Sağlıcakla kalın.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66384.36
ETH 3272.25
USDT 1.00
SBD 4.27