Yatırımın Adı BTC BITCOIN... [Cointurk 8. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Öncelikle herkese merhaba ve her şeyden önce böyle bir oluşum beni çok mutlu etti. Yakın zaman önce farkettim ve hemen dahil olmak istedim. Sebebini açıklayıp konumuza dönmek istiyorum. Yaklaşık olarak 1 aydır bu alan ile ilgilenmeye başladım. Ve Steemit bu konu da çok fazla bilgi alabileceğim paylaşım sunuyor. Ama bilgilenmek için her seferinde SAYFAYI TÜRKÇE'YE ÇEVİR butonuna tıklamaktan usandım diyebilirim. Hatta @kusadasi 'nın paylaşımına gittiğimde istemsizce elim Türkçe'ye çevir butonuna gitti. Bu konuda yani geleceğin ana etkenlerinden birisi olacak bir konuda yapılması gereken bir oluşumdu. Ve bunu hep birlikte çok daha fazla yükseklere taşımalıyız.

Bitcoin Sanal para aracı olmaktan uzaklaştı ve artık bir yatırım konusuna dönüştü. Çok fazla değer kazanan Bitcoin yani BTC şuanda ise tün dünya gündemine bir göktaşı gibi oturdu. Bazı devlet yetkilileri ve büyük şirket sahipleri BTC konusunda önyargılı olsada buna karşı çıkmış olsada, BTC Son altı ay içerisinde yatırım yapanlarına %160 oranında kazanç sağladı.

ScornfulBleakArmednylonshrimp-max-1mb.gif

İşlem hacmini çok fazla genişleten BTC, hergün daha da hız kazanıyor. Şuan değeri biraz gerilemiş durumda olması benim şahsi düşüncelerime göre bir zarar değil aksine YATIRIM ZAMANI olarak güzel bir kazan öncesidir.

Bu işin tabiki de evham yapılabilecek kısımları da var. En başlıca Merkezi bir banka tarafından basılmaması, Bir hükümet tarafından düzenlenmemesi ya da faturalandırılmaması..
Bunlar insanların akıllarını bir hayli karıştırıyor. Ama BTC benim güvenimi kazandı. Bence doğru zamanda doğru hamle ile kazanç kaçınılmaz gibi görünüyor.
BTC'ye destek verenler daha da artıyor.

BTC ile sadece AL-SAT ile değil madancilik yaparak ta kazanabilirsiniz. Ki Ayrıca Madencilik konusu da kendi içerisinde DONANIMSAL ve YAZILIMSAL olarak ikiye ayrılıyor. Yani;

BTC ile kazanabilmek için birçok yönteme sahibiz.

Madencilik konusunu yeterli talep halinde bir sonraki gönderide inceleyebiliriz. Şuan burada bunu yaparsak konumuzun dışına çıkmış olacağız. Şuan genel çizgileri ile BTC yatırımı nekadar güvenli ? Fayadalı mı ? bunları ele alıyoruz.

Konuyu toparlarsak;

Finans dünyasının efsanelerinden Bill Miller, 1.1 milyar dolarlık Bitcoin yatırımı yaptığını açıkladı. Bence bu bu konunun özeti için yeterli. Benim en genel düşüncem ise ;

DENENEBİLİR...

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler.
Umarım beğenirsiniz..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63396.97
ETH 2619.18
USDT 1.00
SBD 2.80