Çocuklarımla gurur duydum [Cointurk 20. Projesi] @russelb

in #cointurk6 years ago

Çocuklarımla gurur duyuyorum ve burada bu güzel projeyi görünce
konuyla alakalı olduğu için sizlerle de paylaşmak istedim.
Çocuklarımı küçük yaştan itibaren etrafına, çevreye, doğaya duyarlı
bir fert olarak yetiştirmeye çalıştım. Her canlının yaşam hakkının
ne kadar önemli ve değerli olduğunu anlatmaya çalıştım.Tabi ki oğlum
ve kızım da benim gibi hayvansever oldular.

güllü.png

2 hafta önce arkadaşlarıyla kampanya organize ettiklerini öğretmenlerinden
öğrendim ve çabalarımın boşa çıkmadığını öğrendim ve gurur duydum.
Çocukların bile bu kadar duyarlı olabildiği bir dünyada büyüklerden de aynı
hassasiyeti bekliyorum.

güllü 2.png

Sort:  

Kendi kullanıcınızı ve fotoğrafın size ait olduğunu kanıtlamanız gerekmektedir. Kanıtlamak için discord destek ekibi ile iletişime geçiniz..

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70455.47
ETH 3561.82
USDT 1.00
SBD 4.71