Cointurk İş Raporu ( 24 Haziran 2018 )

in #cointurk6 years ago

steemit.png

Bugün Cointurk Ekibine Katılmamın üzerinden 2 hafta geçti Bu süre zarfında 1 - 2 gün dışında süreli reklamlar yaparak steemiti ve kuşadası projellerini yaymaya çalıştım ve bir çok kişiyi steemite kazandırdım. ( Bu 2 günün birisi bayramdı diğeri final sınavlarım oldugu gün :) )

Bu Süre Zarfında yaptığım işler

  • Steemiti Ve Kuşadasını tanıtan postlar hazırlayarak her gün düzenli olarak bu postların paylaşımını gerçekleştirdim.
  • Paylaşılan postlarda kendime ait olan Facebook grubuna yönlendiriyorum insanları bu grupda detaylı şekilde steemit ve kuşadası projeleri tanıtımı yapılıyor.
  • Steemit hesabı onaylanan kişiler için Projelere katılımları için gerekli yardımlar yapıldı.
  • Yeni katılan üyelere steemit hesabı açtırıldı Yaşı tutan kullanıcılara Gobaba projesi yardımı ile hesaplar açtırıldı.
  • Yeni kullanacılar için gobaba üzerinden para çekmeyi anlatan bir post hazırlandı.
  • Yeeni proje çalışmaları için hazırlık yapıldı.

Geçtiğimiz Gün @kuşadası hesabının şifresi 3. şahıs veya şahıslar tarafından ele geçirildi. Kendilerine Bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

Sort:  

Selamlar,

Katılmış olduğun cointurk'un bir websitesi var mı?
Kuşadası projesi nedir ?

İyi günler.

@kusadasi profili üzerinden projelere ulaşabilirsiniz site burasıdır discord adresi vardır bir de

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61388.48
ETH 2984.48
USDT 1.00
SBD 3.65