100 Dolarlık Scam Coin'den Nasıl 10.000 Dolar Kazandım ??? [Cointurk 22. Projesi] / Devran#4684

in #cointurk6 years ago (edited)

                                                                

                                                        BATIYORUZ KAPTAN !!!

Ben scam coini gözünden tanırım :) Neden mi ? Çünkü bu kripto paralarla tanışmam SCAM bir proje sayesinde oldu. Hazırsanız başlıyorum..

Bundan yaklaşık 14 ay öncesi, ofiste iş yok ve ağır işsiz mode on. Takılıyorum sosyal medyanın her bir köşesinde, inceden ek kazanç arayışları vs diye :) Gözüme çarpan bir post oldu sosyal paylaşım sitelerinden birinde. ''Küçük bir yatırımla sürekli gelir '' gibilerinden bir başlık. Tabi hemen paylaşımı yazan arkadaşa sordum. Kardeş anlat hele bu olayı' dedim.  Paylaşan arkadaş da olayın ne olduğunun farkında değil aslında, biri onu üye etmiş, o da üye bulursa kazancı artacak. 

Her neyse... Bende buldum buluşturdum. 100 Dolarlık bu Scam coinden aldım. Tabi öyle kafama göre alım yapamıyorum. Önce bir whatsapo grubuna girdim, oradan liderimize yazdım, o gitti bakkaldan alır gibi aldı ve benim hesaba yükledi. Ben tabi Dashboard üzerinde 100 Coini görünce keyfilendim. Aldığımda fiyat 1 dolardı. 

Coinin olayı günlük olarak %1 faiz vermesi. Sabah uyanınca 100 coin değil de 101 görünce ufaktan bir keyiflenmiyor değil insan. Tabi bu piyasalara yabancıyım. Bitcoini bile gruptaki lider bozuntusunun yarım yamalak bilgisiyle verdiği ulusa sesleniş konuşmalarından öğrendim :) Liderimiz çok yoğun olduğu için whatsapp grubumuza ses kaydı atıyordu sürekli, millete biraz daha alım yaptırıyor, böylece referans gelirinden kendisi köşe :)) 

Neyse uzatmayayım, grup olmuş 150 kişi, evini satıp bu coinden alan var yeminle, kredi çekip alan var :)) Yaklaşık 1 ay sonra, 1 dolar olan coin fiyatı 50 centlere düştü, o ara millete bir gaz daha verdiler, ortalamanızı düşürün diye. Yüklü alım yapanlar oldu, her ne kadar almayın desem bile. 

Gelelim olayın özüne. Bahsekonu Coin şuan da 0.002 Dolar civarı ve birçok kişinin evini yıktı.

Şimdi bu gruptan tecrübeyle;  

- Bitcoinin en büyük rakibi olacağız diyen coinler SCAM'dır
- Bitcoin de bir zamanlar 50 centti diye pazarlama yapan coinler SCAM'DIR
-Liderlik oluşumu olan coin SCAM'dır
- Adam getir para kazan, getirdiğin adam da adam getirsin sen yine kazan (piramit sistemi) diyen coin SCAM'dır
- Biz kendi borsamızı kuracaaazzz yaaa , diyen coin SCAM'dır.
- Adam akıllı bir teknik dokümanı (whitepaper) olmayan coin SCAM'dır
- Akla mantığa uygun olmayan vaatler sunan coin SCAM'dır. ( örneğin; her ay %30 sabit gelir, hem de ölene kadar )
- Blockchain teknolojisi hakkında bilgi sahibi olmayan temsilcileri olan coin SCAM'dır.
- Doğru dürüst bir ekip ve  ekipte adam gibi  kripto geçmişi olan takım üyeleri yoksa bu coin SCAM'dır.
- Dilediğiniz an temel kritpto para birimlerine çeviremeyeceğiniz coin SCAM'dır. ( Burada kastımız borsaya girmemiş yeni coinler değil; biz kendi borsamızı bekliyoruz oradan başka yerde satmayacağız yaaeee diyenler )
- Sürekli olarak sadece gelişmemiş ülkelerde deli gibi seminer veren coinler kesin olmamakla birlikte SCAM'dır.

Bu liste böyle uzar gider. O yüzden siz siz olun, yatırım yapmadan önce iyi bir araştırma yapın. Biraz basit bir dille anlattım, umarım yukarıda yazdıklarım da az biraz ışık tutar. 

Başlıkta ki nasıl 10.000 Dolar kazandım sorusunun cevabını merak edenler için açıklama yapayım; Kaliteli projeler, çıkmadan önce tanıtım yapılsın diye belirli bir bütçe ayırırlar ve bu coinleri proje fonlaması bitince, destekçilerine dağıtırlar. Ben de çeşitli tanıtımlara katılarak kazandım. 

En Güzel Günler Sizlerin Olsun Efenimm...
YOUTUBE KANALIM
TWITTER ADRESİM

Sort:  

Yatırım yapmadan önce mutlaka araştırmak gerekiyor

For future viewers: price of bitcoin at the moment of posting is 8385.10USD

Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63585.64
ETH 3035.86
USDT 1.00
SBD 3.84