Kyver Network (KNC) NEDİR? [Cointurk 7. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Arkadaşlar merhaba Kyver Network benimde yeni öğrendiim bir kripto para bu parayla ilgili çok fazla bilgiye ulaşamadığımdan konuyu steeemit e açmak istedim kendi bilgilerimi aktarıp sizdende konu altına yorumlarınızı bekliyorum.

Öncelikle Knc hakkında bildikle5imi yüzeysel bir şekilde paylaşayım knc 2017 de piyasaya çıkmış bir kripto paradır yani geçmişi çokta yok diyebilirz ve piyasaya çıkışındaki fiyatı 1.85 dolar daha sonra 4 doları görmüş kısa birr zaman zarfında şuanki fiyatı 3.33 dolar. ilerisi ne olur alt yapısı nedir bunları pek bilmiyoum.

Birde nereden nasıl satın alınır bununla ilgili bildiklerim ben genellikle binance yi kullanıyorum herhangi bir türk borsasından yada yabancı farketmez ben türk tercih ediyorum btc ltc eth alıp binance ye gönderiyorsunuz daha sonra orya gönderdiğiniz krripto paranız la knc alabilirsiniz..Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Kısıtlı bilgilerime sizde yorumlarla destek olursanız mutlu olurum.

Sort:  

This post has received a 0.05 % upvote from @drotto thanks to: @kahkaha.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66269.58
ETH 3204.67
USDT 1.00
SBD 4.24