Steemit'in güncel hayata etkisi [ Cointurk 16. Projesi ]

in #cointurk6 years ago

Steemit'ten bir arkadaşım vasıtası ile haberim oldu. İlk üye olduğumda uzun süre ne olup bittiğini izlemeyi tercih ettim. Oy bile vermiyordum doğru dürüst.

Zamanla gerçekten ilgimi çeken yazılar görmeye başladım, sahiplerini takibe aldım. Sonrasında bir yatırım aracı gibi görmeye başladım ve ben de bir takım şeyler paylaşmaya başladım.

Discord'un da ne olduğunu bile bilmiyordum. Orada yeni bir takım arkadaşlarla tanıştım ve motivasyonlarını görünce açıkçası oldukça şaşırdım. Birlikten güç doğar ilkesiyle çalışan, gerçekten iyi niyetli genç arkadaşlarımı görünce umutlandım.

Sosyal medyada çokça vakit geçiren, kafayı boşaltmak için oralarda takılan biriydim. Zamanın büyük kısmını buraya aktardım. Hala 1 cent, 2 centte duran, hiç oylanmayan postlar gördükçe bir burukluk yaşıyorum. Oy gücüm düşük değilse oy vermeye çalışıyorum onlar arasından seçtiklerime. Benim gibi bir çok kişi olduğunu düşünüyorum. Eğer inatla bir şeylere değer yazılar yazılırsa, illa ki değerini bulacağını düşünüyorum.

Hayatta başka öncelikler var. Ama en azından sosyal medyada boş boş geyikle geçen zamanın burada daha iyi değerlenebileceğini düşünüyorum. Ben öyle yapıyorum. Hayatımdaki en büyük değişiklik bu. Başka crypto paralar yerine steem'e yatırım yaptım. Uzun vadede iyi bir yatırım olacağını düşünüyorum.

Sort:  

sen naaptın?

Congratulations @jacks35! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66004.40
ETH 3243.40
USDT 1.00
SBD 4.19