Zıpkın Hevesi[Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

Arkadaşlar merhaba,

Benim en sevdiğim hobim zıpkınla balık avı. Her ne kadar fazla balık avlayamasam da deniz altında vakit geçirmek yetiyor insana. Kış ayları da dahil olmak üzere nerdeyse hiçbir hafta sonunu kaçırmamaya dikkat ediyorum. Sabahın erken saatlerinde dünyamı değiştirip bambaşka âlemlere giriyorum. Bazı zamanlar avı bırakıp balıkları, deniz canlılarını ve o muhteşem manzarayı izlemeye dalıyorum. İlk başta zıpkın, palet, şnorkel ve maske ile başladığım hobim için gün geçtikçe dalış kıyafetini, balık dizgisini, kemeri, ağırlıkları, dalış bıçağını, eldiveni, dalış şamandırasını da ekledim. Aşağıdaki fotoğraflarda denk getirebildiklerim var. Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

IMG_4119 (2).JPG

IMG_3071 (2).JPG

IMG_1773.JPG

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66344.62
ETH 3214.81
USDT 1.00
SBD 4.37