Alışkanlık yapar - [Cointurk 20. Projesi] @erifek#0362

in #cointurk6 years ago

Ben öncelikle bu projeyi düşünen geliştiren ve uygulayan herkese
teşekkürlerimi iletiyorum çünkü yalan söylemenin, iyilik yapmanın ve
yardım etmenin alışkanlık yaptığına inanıyorum. Yalan söylemek negatif
birşey olduğu için ona hiç değinmek istemiyorum ama iyilik yaptığınızda
veya muhtaç bir canlıya yardım ettiğinizde tekrar yapmak isteyeceksiniz.
Eminim bu projede bu besleme işini benim gibi hergün sürekli yapanlar
olduğu için, sırf projede yer almak için bir kereliğine yapmış olanlar da
olacaktır, işte önemli olan insanların bunu bir kere yapmış olması zaten.
Zira bunu bir kere yapınca aldıkları hazdan dolayı imkan buldukça
tekrar yapacaklarına eminim.Tekrar hepinize teşekkür ederim...

dallı güllü 2.png

dallı güllü.png

Sort:  

which language is it?

Thank you for following me. I too follow you

Join us Discord at this link: https://discord.gg/2SqceN

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61292.24
ETH 2999.19
USDT 1.00
SBD 3.76