Stresle Nasıl Baş ediyorum ?(Cointurk 19.Projesi) -enigmatic#2454-

in #cointurk6 years ago

Hepimiz hayat koşuşturmacası içinde ister istemez yoruluyor ve yıpranıyoruz.Tabi ki bunu tetikleyen faktörler var.Geçim,gelecek endişesi,yaşanan olumsuzluklar hepsi birer stres faktörü.Bunlarla başa çıkmak için neler yaptığımdan kısaca bahsedeyim.

stress-title-image_tcm7-162632.jpg

Ben zaman buldukça gezip dolaşmayı severim.Özellikle deniz kenarında bir sahil havası almak hep bana iyi gelmiştir.Denizi seyretmeyi'de severim.Hiç bir şey yapmadan sadece izlemeyi.Bir çeşit terapi olur bana.

Zaman buldukça sinemaya gitmek'de stres atmak için güzel bir alternatif bence.Son gittiğim filmler yol arkadaşım ve aile arasında.Özellikle aile arasında filminde baya gülmüştüm.

Stesden uzaklaşmak ve güzel zaman geçirebilmek için bir diğer yöntemimde yabancı diziler.Dexter,breaking bad bitirdiğim diziler.Şuanda the vikings izliyorum oda baya sağlam tavsiye ederim..

maxresdefault.jpg

Yaz aylarında herkes gibi kendimi denize atıp sıcaktan ve stresden uzaklaşırım.Yüzmekde hem bu anlamda hemde sağlık açısından güzel bir spor gerçekten.Ben bu tarz hobiler sayesinde hayat endişesi ve stres gibi durumlarla başa çıkabiliyorum.Okuduğunuz için teşekkürler..

Görsel 1
Görsel 2

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94