hakkımda [Cointurk 18. Projesi] mustafa#5253

in #cointurk6 years ago (edited)

merhaba arkadaşlar.ben örgün olarak meslek yüksek okulu elektrik mezunuyum .Ankarada memurum.daha sonra açık öğretim kamu yönetimi bitirdim.uzun yıllardır strateji oyunu oynarım.Ekonomi herzaman ilgimi çekmiştir özellikle son yıllardaki dijital paralar.spor severim ama yaş 48 olduğu için izliyorum.fotoğraf çekmeyi severim iyi bir bir fotoğrafa bakmayıda.flim izlemek ve kitap okumayı ayrıca severim.IMG_20170811_195051.jpgilgimi çektiği için bu platforma girdim.@kemalyokus arkadaşımızın öncülüğünde steemit ile tanışma fırsatı bulduk. Ondan öğrendiklerimi arkadaşlarıma anlatarak birbirimizle yardımlaşarak yol alma hedefindeyiz şuan. Steemit hakkında genel bilgiye sahibiz şuan. Arkadaşlarıma başarılar diliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58861.70
ETH 2499.51
USDT 1.00
SBD 2.48