Paylaşmak Güzeldir [Cointurk 30. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Steemit'i çok değerli Cointurk ailesinin tanıtımı mesajı ile öğrendim ve kaydoldum. Üyeliğim onaylandıktan sonra ilk denk geldiğim projeninde böyle anlamlı bir proje olmasına çok sevindim.
Benim hayatımın herhangi bir döneminde para hiç bir zaman hayatımın merkezinde olmadı. Lisedeyken okuduğum bir kitapta paylaşmanın manevi olarak büyük mutluluk sağladığını, bunu sağlamak içinde maddi değeri çok yüksek bir şey olması gerekmediği yazıyordu. Okula giderken gördüğüm çocuklara şeker, çikolata vererek bunu denediğimde harika bir his olduğunu gördüm ve galiba bu his bağımlılık yaptı o günden beri her zaman ihtiyacı olduğunu düşündüğüm insanlara ve sokak hayvanlarına yardımcı oluyorum.
Aslında yaptığım yardımları paylaşmayı hiç sevmem bunlar üzerine de konuşmam ama belki fikir verir yardımcı olur diye biraz anlatacağım.
Migroslarda Ramazan Bereket Paketi (25 TL), Ramazan Lezzet Paketi(50 TL) ve Ramazan Ziyafet Paketi(75 TL) olmak üzere 3 ayrı paket satışta. Ben Ramazan Lezzet Paketi olan paketten 10 tane aldım ve çevremde ihtiyacı olduğuna inandığım tanıdıklarıma ve onların çevresinden bir kaç kişiye dağıttım. Tabi ki yine sokaktaki dostlarımızı da unutmadım,1 tane de 15 kg luk köpek maması aldım.
Gerçekten ihtiyacı olan bunu dillendiremiyor. Bizim o insanlara sürekli yardımcı olmamız gerekiyor. Paylaşımlarımızın ramazan ayının dışında da devam etmesini diliyor, sokaktaki can dostlarımızı da unutmamanızı istiyorum.
Böyle bir proje oluşturan Cointurk ailesine tekrar teşekkür ederim.
Mutlu Ramazanlar

Bir sonraki projenin çocuklarla ilgili olmasını öneririm.

Sort:  

Oh. Where are you from?

Are you french?

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Yüreğine ve emeğine sağlık 👏👏👏

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59077.53
ETH 2518.13
USDT 1.00
SBD 2.48