Steem'e Dikkat Etmeye Başlama Zamanı -2

in #cointurk6 years ago

Steem'e Dikkat Etmeye Başlama Zamanı -1

Token Dağılımı ve İhlalinin Kötüye Kullanımı

Başlangıcından bu yana platforma giren bazı büyük yatırımcıların yanı sıra steemitin ilk kullanıcıları steemit üzerinde söz sahibi olan kullanıcılardandır. Bu Söz sahibi olan balinalar sahip oldukları oy gücünü topluluğu geliştirmektense kendi arkadaşları üzerinde kullanmışlardır.

Steem , Inc Tanık Oylama

Platforma ilk katıldığımda, sokaktaki söylenti, sadece süper-erken evlat edinenlerin ve Dan L. / Steemit, Inc. ile arkadaş olan kişilerin, tanık olarak oylanmasıydı. Tanıkların Steemit, Inc.'in istediği şeyle birlikte gitmesi gerektiği de ima edildi - ya da oylanacaktı.

Bu durum daha önceden yapılmış olsa da, artık böyle görünmüyor. Erken evlat edinenler veya Steemit, Inc. ile önceden hiçbir bağlantıya sahip olmayan kendim (ve diğer bazı kişiler), sıkı çalışarak ve topluma değerimizi kanıtlayarak en iyi 20 tanığa ulaştık.

Mart 2017'de, tanıkların Steemit, Inc.'in önerdiği değişiklikleri desteklemediği bir hardfor vardı ( hardfork 17 ). Steemit, kodu değiştirdi ve tanıkların desteklediği yeni bir forma ( 18 ) bıraktı .

O zamandan bu yana, tanık düğümlerini işleten Steemit, Inc. çalışanları ( @roadscape gibi ) tanık kampanyalarını askıya aldı ve Steemit, Inc. çalışanları artık tanık oylamalarına katılmıyor.

Bana göre bu, çekirdek geliştirme ekibinin (Steemit, Inc.) teknik olarak aşırı derecede önemli bir payda olsalar bile diğer paydaşların isteklerine saygı duyması yönünde ileriye doğru büyük bir adım atıyor.

Yeni Kullanıcıların Steemite Katılımı

Steemi ilk öğrendiğimde kayıt olduktan sonra beni hesap onayı için bir bekleme listesine aldıklarını belirttiler ve 1 2 hafta geçtikten sonra onay mailini almıştım.Hemen her şeye sahip olmak isteyen bir “şimdi her şey” toplumu için bu biraz caydırıcıydı; ama aynı zamanda havalı yeni ve özel bir kulübe katılmak için bir listede olduğumu hissettim.

Bir hesap oluşturmak için birincil (ücretsiz) kayıt hizmeti, kullanıcılar için hala uzun bekleme süreleri olmasına rağmen, biraz daha kolaylaştırılmıştır. Eğer giderseniz https://signup.steemit.com/ size e-posta ve telefon numarasını doğrulayarak ücretsiz bir hesap için başvuruda bulunabilirler. Kayıt ücretsizdir, ancak bir hesap almak için 1-2 hafta beklemeyi bekliyoruz.

Alternatif olarak, Blocktrades.us ve AnonSteem gibi üçüncü taraf hizmetleri , Ücret karşılığında anında hesap oluşturabiliyorlar.
çeviri1.png

Yazı timcliff'e aittir ve Türkçe çevirisi yapılmıştır

Sort:  

Biraz eksik ve yer yer yanlış bir çeviri olmuş. Örneğin, early adaptor, evlat edinen anlamına gelmez.

İngilizce bilmeyen, ya da az bilen kullanıcılar için daha kafa karıştırıcı olacaktir bu şekilde.

halil cevirmistir kesin :D @onlinegamer

Aslında anlaşılır şekilde çevirmeye çalışmıştım ama Steemit ile ilgili bilmediğim kavramlar işin içine girince translate abimize başvurdum. Evlat edinen garip olmuş ama evet

Acun abi ben geliyor Alamanyalardan ben yapcak size birazdan duyuru cevirisi.Hazir misiniz gardaslarımmmmmm
YO YO YO
Bu durumlar artik böyle görünmüyor.
Evlat edinek derken eldeki Steemit,Inc ile baglantıya sahip olmayan ben YO YO YO
Sıkı çalışarak yazdım ben bunları
YO YO YO
Kanıtladık kendimize sahnede
YO YO YO
VE ulastik 20 toplam tanık YO YO YO
20 TANIK 20 TANIK YO YO YO
-dinlediginiz icin tesekkürler gardaslarım,buradan HALİL DAYIma selam söylemek isteyorum ve Balıkcı MUSTAFA abi seni de cok özledik (20 TANIK VE biz) ayrıca idolüm Sir Sinner abeye de selamlar KRALSIN KRALLL

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 67020.94
ETH 3270.13
USDT 1.00
SBD 4.62