Steemit ve Hayatım [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemit'i arkadaşım vasıtasıyla duydum bana ilk başta pek inandırıcı gelmedi ama daha sonra kazandırdıklarını gösterince inanmaya başladım.ortada dönen paralar duyunca bu insana pek inandırıcı gelmiyor ilk başta.sonra birden kendini sistemin içinde buluyorsun.steemit'e henüz yeni başladığım için hayatımı çok etkilemiş değil.şu şekilde henüz para çekmedim veya henüz yatırım yapmadım.maddi olarak bana bir getirisi olmadı.mma önümüzdeki aylarda bana çok fazla getirisi olacağı konusunda şüphem yok.Kültürel veya finans konuları öğrenme konusunda bana çok fazla yararlı oldu.kuşadasının projeleri sayesinde ilk defa adını öğrendiğim kripto paraların ne işe yaradığını, hangi projelerde kullanıldığını, kullanış amaçlarını hayatımıza kattıklarını öğrenmeye başladım.Stellar'ı hayatımda mesela ilk defa bu platformda duydum, bu platform çatısı altında da çok fazla şey öğreneceğime eminim.

Sort:  

Congratulations @colon2018! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88