23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı[Cointurk 26. Projesi]cihangiryüce#1778

in #cointurk6 years ago (edited)

                                           ANIM

     Yine bir 23 Nisan yaklaşıyordu o zamanlar herkesin heyecanı 1 ay önceden başlıyordu tüm gündem bu oluyordu herkes iple çekiyor verilen görevleri kusursuz yapmak için büyük bir titizlikle calışıyorlardı çünkü yüzlerce kişinin önünde bu görevleri sergileyeceklerdi.Bana ise sunuculuk görevi verilmişti bir kız arkadaşımlar bereber kutlamayı yüzlerçe insanın önünde biz sunacaktık bu diğer arkadaşlarıma göre daha zor bi görevdi çünkü kutlama boyunca hata yapmadan kusursuz bir şekilde sunmam gerekiyordu ve bunu hayal etmek bile beni oldukça heyecanlandırıyor ve birazda geriyordu çünkü bir hata yaparsam herkese rezil olcaktım buda çok kötü bir durumdu.Sunum kağıtlarını verdiler ve o an çalışmaya başlamıştım çünkü sunarken kelimeliri sözcükleri yanlış kullanma gibi hatalar dahi yapmamam gerekiyor ve başktan sona sorunsuz tıkır tıkır okumam gerekiyordu.4 gün falan kalmıştı gün yaklaştıkca heyecanım daha fazla artıyordu ve daha fazla çalışmaya başlıyordum okul sunum yapacağım kız arkadaşımlar beraber tenefüslerde hatta bazı derslerde bile tekrar ederek akşama kadar çalışıyorduk. 

   Okulda çalıştıktan sonra ise eve gelince üzerimi değirip yemek yiyordum ve televizyon izlemiyor ders çalışmıyor direk sunumu calışmaya başlıyordum saatlerce tekrar ederek üzerinden geçerek geç saatlere kadar calışıyordum sonra ise heyecanımdan uyuyamıyordum çünkü sunumu yüzlerce kişinin önünde sunmakla birlikte konuşmasını yapması yapmak için sahneye belediye başkanımızı davet edecektim ve diğer önemli kişileride davet edecektim.Ve kutlamanın yapılacağı gün yani 23 Nisan gelmişti sabah erkenden kalktım ve sunumu yapacağım kız arkadaşımla takım olacak şekilde belirlediğimi kıyafetimi giydim sonra kahvaltı bile yapmadan okula gittim ve kız arkadşımlar beraber bir kere daha prova yaptık daha sonra ise kutlamanın yapılacağı alana gittik herkes yerini almıştı bizde karşımdaki insanları görünce heyecandan ayaklarım titriyordu ve sunumu yapmaya başladık o kadar uzun çalışmanın sonucu olarak sunumu kusursuz bir şekilde yapmıştık ve mutluluğumuzu sunumu yaptığım kız arkaşımla kutlamıştık bi yerde bi şeyler yiyip içerek.Bir 23 Nisan anım böyle geçmişti


Sort:  

İçeriği çok güzel hazırlamışsınız, upvote yaptım. Ben de aynı projeye katıldım. Siz de upvote yapıp desteklerseniz sevinirim :) https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/23-nisan-anilarim-cointurk-26-projesi-berhanktpgl-3082

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69796.92
ETH 3521.66
USDT 1.00
SBD 4.70