Steemit Yolculuğum + [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Steemitle arkadaşım sayesinde tanıştım. Böyle bir platformun olduğu hakkında önceden en ufak bir bilgiye sahip değildim. Arkadaşım platformu anlattı ve sen de katılmalısın dedi. İlk olarak çok karışık geldi ve kaydolmayı erteledim. Bana göre zaten kayıtlı olduğum platformlar belliydi. Kaydolduktan sonra biraz tanımaya başladım. İnsanlar burada çeşitli yazılar yazıyor ya da çeşitli projelere katılıyor ve üstüne üstelik bu emekleri güzel bir şekilde ödüllendiriliyordu. Çok ilginç gelmişti ve ilk defa böyle bir platformda yer almıştım. Blog yazmak zaten çok uzun zamandır isteklerimin arasındaydı . Duygu ve düşüncelerimi paylaşmak insanlarla aktif bir ağ oluşturmak istiyordum. Daha sonra burasının tam da yeri olduğunu gördüm. İlk çeşitli yazılar yazdım. Arkadaşlar edindim. İletişim halinde olmaya başladım. Siteyi biraz daha tanıdıkça çeşitli projelerde yer almaya başladım. Bu fırsatlar insanlara sunulan mükemmel olanaklardı. Utopianda çeşitli projelerde yer aldım. Güzel bulduğum giflerimi paylaşarak dmaniayı tanıma fırsatı buldum. Kendi çektiğim videolarımı Dtubeye yükledim. Dliveda canlı yayınlar açtım. İlgi alanım olan müzik ile Dsounda giriş yaptım. Aslında Steemit çok büyük bir platform ve içerisinde bir çok olanak barındırmakta. Steemite kaydolduktan sonra ilk olarak kuşadasının projeleri ile aktif hale geldim. Tanımaya bu platformda kendimi geliştirmeye çalışıyorum şuanda. Hayatımda nelerin değiştiğine bakarsak. Aslında bir bakımdan sosyalleştim. İnsanları tanımak , onlara destek olmak , onlardan yeni fikirler öğrenmek beni zenginleştirdi. Benim bilgi ve birikimlerimden de insanların yararlanmasını sağlamak amaçlarımdan biri oldu. Böylece aslında etkileşim ağı oluşturduk. Burada bir çok konuda yazı,video bulabiliyorum. Çok eğlenceli vakitler geçiriyorum. Bazen gidemediğim yerler hakkında bilgi sahibi olmak için burada yer alan arkadaşlarımın gezi yazılarına göz gezdirmem yeterli oluyor. Ya da farklı projelerde yer alarak kendimi geliştiriyorum. Yazdığım yazılarımı bir topluluğun okuması, beğenmesi ve yorum yapması beni gerçekten çok mutlu ediyor. Tabi bir de maddi anlamda değişimler oldu hayatımda . Bu katkısı kesinlikle yadsınamaz. Paylaştığınız postlarınızdan belirli miktar beğeni ödülleri alıyorsunuz ki bu da benim gibi öğrencilerin ek gelir kaynağı olabilir. Postlarımdan aldığım ödüllerle kendi sorumluluğumu alabildiğimi hissettim ve bu bana bazı şeyleri başardığım hissini veriyor. Bu başarı hissi ise tarif edilemeyecek kadar mükemmel bir his .. Hayatımda yer alan ''İyi ki''ler listesine bu platform kesinlikle yer almakta.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62623.56
ETH 3037.97
USDT 1.00
SBD 3.70