Stres Yaşamımızın Doğal Parçası [Cointurk 19. Proje] [burak#0371]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar @kuşadasi grubunun hazırlamış olduğu 19. Proje yazımla sizlerleyim.
Konumuz Stresle nasıl başa çıkıyoruz.. Stres artık günümüzde olmazsa olmazımız oldu çok kötü bir şey stres oldukça baş ağrısı, sinir, gerginlik her şey oluyor maalesef ve bu etkenlerde insanı çok kötü etkiliyor. Mağazacılık sektöründe çalışıyordum. Sanal markettim mağazadan evlere eşyaları götüüyordum ve bu süreçte yaşadığım stresi maalesef ki sadece ben biliyorum. Mağaza müdürü ayrı dert müşteriler ayrı dert hepsi yük biniyordu.. Peki bu durumda ne yapıyordm??
Stress-at-work1.jpg

O zaman sadece elimde olan şey arabanın içine biner binmez son ses müzik açıp dinlemek oluyordu.. En büyük en güzel gelen seydi. Ya da sevgilimi arayıp onun sesini duymakta beni oldukça rahatlatıyordu. <3 Mallesef stresten uzak duramıyoruz, hayatımızın parçası durumunda o yüzden sadece sakin olmaya gayret gösterin her ne kadar zor olsa da.. Ya fa müzik ruhun gıdasıdır deyip bol bol son ses müzik dinleyin.. Stres-Yönetimi.png
Proje fikrim ise bu tür yazılar üzerinde olabilir. Sürekli bitcoinler hakkında yazılar yazmak bazen sıkabiliyor ama bu tür kendi düşüncelerimizi yazmak oldukça başarılı bence..

Okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  

you're making steemit a great community with your content burakbkkn! keep it up!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85