Steemitle Tanışmam. [Cointurk 12. Proje]steemCreated with Sketch.

in #cointurk7 years ago

Merhabalar ben Burak 28 yaşındayım. Jti sigara şirketinde satış elemanı olarak çalışıyorum. Ve bir kız babasıyım. Kız babası olmak çok özel bir duygu ve ben bu duyguyla bu yaz tanıştım. Dünyanın en güzel duygusu. Bu işe yakın arkadaşım burak fatih ve doğan sayesinde katıldım. Yaz başında bana çok söylediler gel gir sende diye evine ailene katkı da bulunursun diye ama pek inanasım gelmemişti. Sonra iyice araştırdıkça etrafımda ki başka insanlardan da duydukça kafam iyice karışmaya başladı ve yine burağa ve diğerlerine danıştım. Sonra aklıma yattığı için girmek istedim ve şuan burdayım. Kayıt işlemlerini hallettik mail üç gün içerisinde kısa bir sürede geldi ama heyecanlı olduğumuz için o üç gün benim için geçmek bilmedi ve ben bu süreç içerinde sürekli araştırma içerisindeydim. Mail geldikten sonra hemen @kusadasi grubuna katıldım ve projeleri takip etmeye başladım.
steemit-shop_mousepad_33-333_larger_1510425152_580x.png

Şuan her şey yolunda gidiyor umarım böyle devam eder ve evime katkıda sağlayabilirim. Buradan elde ettiğim kazancımı Power Up yapacağım.

Okuduğunuz içim teşekkür ederim

Sort:  

Afedersiniz, ben burada yeniyim ve yeterli ingilizcem yok. Bana burayı biraz anlatabilir misiniz?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58956.47
ETH 2517.89
USDT 1.00
SBD 2.48