23 Nisan bazen hüzün saklar(cointurk 26.projesi)#2875 bibakipcikcam

in #cointurk6 years ago (edited)

23 Nisan 1920 TBMM acilisi.Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk bu muhteşem tarihi çocuklara Bayram hediyesi olarak vermiştir.

Yıl olarak tam kestiremiyorum lakin ortalama 1996 1997 veya 1995 senesi olabilir. Daha ya tam 3.sinifa veya 4. Sınıfa gitmekteydim. O zamanlar 23 Nisan gösterileri için gruplar kuruluyordu.Neticede 23 Nisan bizimdi onun için çok güzel bir şekilde gösteriler kutlamalar yapmamız lazımdı.. lafı uzatmiyayim herkes bı gruba giriyor. Benimde aklim fikrim bando takiminda.Bide zeki çalışkan o zamanlar okulda 1 numaralı ogrencilerdenim. Bende o özgüvenin verdiği etkiyle hocam bende bando takımına katılmak istiyorum 23 Nisan gösterimi orda yapmak istiyorum dedim. O zaman dan bu zamana kadar aklımda kalan şu cümleyi duydum...YAVRUCUGUM PARAYİ VEREN HERKES BANDO TAKİMİNA girebilir. Bir anda diyecek kelime bulamadım çünkü okul imkanları o zamanlar azdı kim katilacaksa onlar alıyordu enstrümanları. Bu bana çok kötü bir deneyim olmuştu..
Bazen büyüklerimiz hocalarımız bizlerde dahil olmak üzere çocuklara büyüklerimiz gibi kelimeler cümleler kuruyoruz.Ve o minicik kalpleri bilmeden istemeden kirabiliyoruz.Onun için kelimelerimizi seçip kırmadan incitmeden karşımızdakine aktarmaliyiz.

Ve genelde 23 Nisan karda genelde statyumda gösteriler olurken ilkokul 12345 hariç hep çekirdek su satarak kısacası işportacılar yaparak baya gi 23 Nisan da harçlık cikarttim. Yazımı okuduğunuz için tesekkurler

Sort:  

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Evet yaaaa, parası olanların her türlü organizasyonda görev aldığı yıllar😔
Ben en çok dergi alanlara özenirdim ayrıca.

@serpilem aynen hocam 😥😥😥 şimdi herkes başarısına göre her yere girebiliyor bazı okullarda ben görüyorum Özel kurslar bile düzenleniyor. Güzel bence dahada güzel olacak güzel Türkiyem

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62480.78
ETH 3045.78
USDT 1.00
SBD 3.91