Steemit ve Ben :) [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba arkadaşlar ismim ali 1989 doğumluyum normalde İstanbulda yaşıyordum fakat iş icabı şu anda hatayda yaşıyorum. Çocukluğumdan beri bilgisayar ve internet ile haşır neşirim diyebilirim o yüzden bu platform gerçekten hoşuma gitti. Steemit’i çalışma ortamımdaki arkadaşlarım sayesinde öğrendim ilk başlarda pek ilgimi çekmesede arkadaşlarımın gelir elde ettilerini görünce benimde dikkatimi çekti açıkçası. Elimden geldiğimce güzel içerik paylaşmaya çalışıyorum. Öyle çok ilginç hobilerim olduğu söylenemez ama yapmaktan çok hoşlandığım bir şey var o da motosiklet kullanmak.
IMG_20160919_121757.jpg
Kuşadası ekibinin projelerine elimden geldiğince katılmaya çalışıyorum yeni başlayanlara verdiği destek içinde gerçekten çok teşekkür ediyorum. Bu projeden kazandıklarımı Power Up olarak kullanacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59005.68
ETH 2516.43
USDT 1.00
SBD 2.48