Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by strefanetu from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Zebrane na Coin Pot krypto można konwertować na BTC i wysłać na konto na https://freebitco.in/?op=home. Tam od zebranych 30 000 satoshi dostajemy co dzień 4.08% trzymanych tam środków krypto.

Tego nie sprawdzałem akurat...ale będę testował i zrobię takie wyzwanie sobie czy to jeszcze wo-gule działają takie programy za free. Co do programu to ma jeszcze opcję kopania wybranej waluty poprzez naszą przeglądarkę. Wydobycie jest automatycznie doliczane do konta co 5 minut. Celowo nie pisałem o tym bo nie lubię niszczenia sprzętu..:)

Kopanie na zwykłym sprzęcie jest kompletnie nieopłacalne ale ja mam na Coin Pot podpięty stary laptop z bootowalnym z pendrive Mintem jako OS i kopię tam przeglądarką LTC dla zabawy :) W 8h około 3k litoshi wpada na portfel. :)

No widzisz to jak testuję to cudo niżej...

a zaglądam 2 razy dziennie rano i wieczorem....:)

Ja klikam krany podpięte pod Coin Pot 5 razy na dzień, dwa razy jechałem już na 100% bonusu na innych krypto. Wszystko idzie w konwersję na BTC i na frrebit na lokatę. Traktuje to jako zabawę, wspieranie i popularyzację kryptowalut, trochę darmowych satoshi już mi się uzbierało.

Tak chodzi dokładnie o zabawę a tym bardziej popularyzację kryptowalut.

Co dzień? Ta stopa jest annually ;)

Nie no dla mnie logiczne jest , że to w stosunku rocznym. :D

Nie zrozumieliśmy się.

Chodziło mi o to, że wkład jest oprocentowany i codziennie jakieś tam satoshi wpadają jako odsetki od zgromadzonej sumy.

Tam od zebranych 30 000 satoshi dostajemy co dzień 4.08% trzymanych tam środków krypto.

Nieporozumienie wyniknięte przez składnię zdania ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66269.58
ETH 3204.67
USDT 1.00
SBD 4.24