You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pi Day celebration in HK - an example of globalisation? 在香港的Pi Day活動 - 是全球一體化的例子嗎?

in #cn6 years ago

一邊話拒絕美國(消費)文化, as in The Telegraph... 一邊又要競爭, 人減自己無得唔減...

Sort:  

有冇用到D新 upvote bots?

如果味用到@brupvote ,0.5 sbd以內 都ok

哈哈, 我打算上一個post收左rewards先整呢個post...

試左, 上個post感覺SBD上係蝕左 (但只係蝕好少), 但就賺左不少SP... fyr, 上個post喺2個bot upvote後個value approximately係upvote前的三倍, 但author rewards的SBD的2/3似乎少過我投入去的SBD... 投左0.5, 收返0.67*2/3咁... 不過SP就淨賺... feels like用左好少好少的SBD買左1.8SP... 唔知有無計錯呢...

今次試下0.5 SBD全去呢個bot先...

你完全指出用lee D bots 既好同唔好處. 如果唔等$用或要唔立刻拿SBD走, SP升得好快但SBD感覺好似無賺.

我既觀察系如果我地自然地每個post都一定有雙位數收入, 咁就可以完全唔駛用. 基本上新手大部分都用, 而有D好勁ge 老手都有用.

但而家好難lu, 我自然地個post有成2蚊 我覺得系任務完成. 不過leh, 玩尼個steemit 令我寫野表達野能力進步左D 同留意左身邊野 重有學左好多野 唔同野.

已投brupvoter, 遲D睇結果 ^^

bumper 會安全過 brupvoter 少少

brupvoter 最好 0.2-0.3, 最多0.5要停.

因為bruptvoter 系 bid-based, bumper 唔系. 但系 bid-based 黎講, burpvoter系最安全.

不過尼
英國高級定製西服文化同皮鞋生意還能保持到同重可以影響世界
算系全球化下一點本土文化。

其實仲有一個例子, 係日本... 之前聽過一個public lecture講民粹主義 populism, 講globalisation同網絡發展都係populism的催化劑之一,果位北大教授分享, 全世界唯一不受populism影響的國家就係日本...

呢個point我都覺得好有趣, 日本的文化就係好保護自己的文化... 普遍不願意受外來影響... 一個好實際的例子, 去日本餐廳排隊, 佢會提醒你尊重日本文化,人齊先可以排隊, 唔可以插隊... 這樣的確是日本禮貌文化的一個好好體現, 同時其實很不符合經濟原則... 我的親身經歷就是, 在英國的時候等餐廳入座 (位於Harvey Nichols的Lobster & Burger), 餐廳俾左個黑色圓形果D通訊器我地, 邊逛百貨公司邊等通知... 然後... 我就唔小心買左個手袋 = = 我的時間充實地用盡, 公司都做到意外的生意...

Anyway, 日本果邊文化我係覺得有趣同會尊重, not a complaint. 只係排隊入餐廳減少左很多shopping的時間也是事實 XD

有好有唔好la, 可能比較保守同要遵守紀律同尊重上級. 但另一面, 作為旅遊人士, 我地可以感受到佢自己一面.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59148.41
ETH 2526.30
USDT 1.00
SBD 2.48