The 2 woman that made it impossible for me to see my children, de to kvinder der gjorde det umuligt for mig at se mine børn.

in #children6 years ago (edited)

Trine Sofie Hansen, Statsforvaltningen Midtjylland.

Annette Sørensen, Distrikt Psykiatrien København NV.

Both very used names, so in effect anonymous statists, both working for the criminal coercive state power.

Begge meget udbredte navne, så i virkeligheden en form for annonyme statister, som begge arbejder for den kriminelle tvangsindgribende statsmagt.

Man kan sige at Ditte Hende Bilde Jensen (moren til min datter Amanda) og Joanne Duarte Padilha (moren til min søn Angelo) begge har det største ansvar, men disse to ovennævnte kvinder har et kæmpe medansvar, de bliver betalt for deres arbejde og udfører det modsatte af hvad de bliver betalt for.

Jeg er aldrig dømt for noget som helst (iøvrigt har jeg min person og navn offentligt, så enhver kan stille mig til regnskab for noget dårligt jeg skulle have gjort, og ingen har gjort det, hvilket er bevis på at jeg er en god person), jeg er rask, jeg er hårdt arbejdende og jeg er en sympatisk person, selvfølgelig kan jeg passe på mine børn 100 gange bedre end en fremmed mand eller statsligt ansatte kan.

Iøvrigt lever jeg nu 100% af krypto valuta, hvilket viser at jeg er anarkokapitalist og dermed en særdeles god person, sammenholdt med de person som arbejder for staten, eller mødrene som har taget mine børn!

Det er så frygteligt at være vidne og del af det der foregår i vores menneskehed idag og som øjensynligt har foregået i mange år og generationer.

En meget såret far til to børn på 9 og 10 år.

Lasse Ehlers

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88