Vyplatí se DrugWars? A máte svého referrera?

in #cesky5 years ago (edited)
Nebudu psát recenzi na tuto klikací hru, to dělají povolanější. Napíšu jen svůj pohled na tuto hru, která je postavena na Steem blockchainu, což se ukazuje být jako dobrý tah.

 
Musím přiznat, že hry vlastně již nehraji a kdybych už chtěl něco hrát, asi by to nebyly DrugWars. Nicméně mě zajímá Steem ekosystém jako celek a nestíhám sledovat všechny Dapps, které tu vznikají. DrugWars jsem se rozhodl zkusit s tím, že prozkoumám něco nového a kdykoliv můžu přestat klikat. Ale také mě zajímalo, jestli to může něco hodit.

A může. Původně jsem neplánoval kupovat žádný upgrade za Steem v mé peněžence. I tak mi po prvním dnu přišlo 0,03 Steemu, druhý a třetí den zhruba 0,04. Hodil jsem pár čísel do kalkulačky a rozhodl se utratit něco kolem 10 Steem s tím, že je velká pravděpodobnost, že se mi to brzy vrátí. A když ne, Steem je teď na dně, ne? ;)

Nakoupil jsem tedy tři budovy, což mě nakonec stálo 12,442 Steem.

Snímek obrazovky 2019-02-16 v 22.49.02.png

Nákup proběhl 16. února večer. Rewards chodí kolem první hodiny ranní našeho času. Mám tedy v peněžence dvě výplaty a celkem jsem zpět získal 3,009 Steem, což je něco málo přes 24%. Za dva dny!
V DrugWars vidím odhad rewards pro dnešní den 1,206 Steem + 0,492 Steem za Bank heist, kam strkám vše co vím, že nezvládnu spotřebovat na nějaký upgrade.

Snímek obrazovky 2019-02-18 v 9.08.07.png

Množství vyprodukovaných drog se zvyšuje, tím se bude moje odměna stále trochu snižovat, ale pokud utrhnu každý den cca 1,5 Steemu jako odměnu, za 8 - 10 dní jsem na nule, potom již jsou další rewards můj zisk.

Rozhodně toto neberte jako doporučení k investici. Je to jen ukázka toho, jak lze tento ekosystém využít. Pokud někde prošustrujete veškerý svůj Steem, ke mě potom plakat nechoďte. ;)

 


A jak je to s tím referral programem?

 

Na DrugWars jsem se hlásil přímo. Nicméně funguje zde refferal systém, který by měl vyplácet 5% z rewards vámi přivedených hráčů. Tento bonus zatím vyplácen tuším nebyl.

Včera jsem narazil na tento post, kde se mimo jiné píše, že od dalších plateb, kdy budou mít hráči nastaveny své referraly, bude tento bonus zasílán.

Pokud jste se jako já přihlásili přímo na DrugWars a nepoužili ref link jiného uživatele, máte do 24. února možnost si ho zvolit v aplikaci v Help menu, kde pro to je dočasně zobrazeno editační pole.

Snímek obrazovky 2019-02-18 v 8.36.45.png

Mám takový dojem, že první zmínku o DrugWars v #cesky jsem četl v nějakém postu od @godfish. Navíc on může za to, že jsem na Steemit a proto jsem @godfish -e učinil svým referrerem (měl bys mě vidět v Help menu).

Pokud někdo svého referrera nemáte, nebudu se zlobit, pokud si tam nastavíte můj nick ;)
Také se nebudu zlobit, poku se na DrugWars teprve chystáte a přihlásíte se přes můj ref link.

Samozřejmě v rámci #cesky lze udělat řetěz, nebo kolečko a ref bonus můžou čeřit vodu napříč naším rybníčkem. To si můžete domluvit třeba na Discordu.

Sort:  

Nechci se příliš bít do hrudi, ale první zmínku mám možná já...

Aha, nechtěl bych Ti upírat prvenství. Já tu posty nečtu chronologicky...
Už bych to ale @godfish nechal, snad nevadí.

No trošku jo, ale kdyby jsi do toho investoval mnohem víc, tak by mi to vadilo hodně ;-)

OK, posílám Ti tedy 2SBI jako záplatu. Myslím, že z dlouhodobého hlediska se Ti vyplatí víc, než ref v DrugWars ;)

Jo, tak to díky. Takhle blahosklonný člověk se jen tak nevidí. Ještě jednou děkuji!

Skoro jsem se musel podívat do slovníku, co znamená blahosklonný ;) To slovo jsem dlouho neslyšel ;)

Znáte tohle?
!bookkeeping drugwars

Hi @besheda!

drugwars

Received:

  • 3.269 STEEM from daily
  • 0.673 STEEM from heist
  • 0.000 STEEM from referral

Spent:

  • 9.557 STEEM

Total:

  • -5.615 STEEM

First transfer was before 12.36 days.
Your ROI per day is 3.34 % and you are earning approx. 0.32 STEEM per day.
Break even in approx. 17.6 days.

Ponzi zabalené do obalu hry.

Možné je všechno.
Já to ale neberu jako investici a více než těch 10 - 15 Steemů bych tam nedal. A pokud by byl kurz vyšší, tak samozřejmě ani tolik ne ;)

přesně tak

Díky, opravdu tě mám mezi svými referraly :))

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Osobně bych byl na větší sumy vydané na výstavbu opatrný (12 STEEMů momentálně tolik není, pravda). Dokud je hra v testovací fázi a ne v plném provozu, stále ještě může dojít k resetování serverů. Asi by to bylo teď celkem problematické, vzhledem k tomu jaký kapitál do hry někteří hráči vložili, ale nemožné to není.

Já to bral tak, že 12,5 Steemu je hodnota jedné stravenky, které dostávám v práci... Takže maximálně bych jednou nešel na oběd ;)

Ne, opravdu bych tam výplatu nenalil. Tohle je spíš takový pokus, protože shodou okolností jsem 16. února po měsíci stahoval 100 SP od @tipu. Ale o tom v jiném postu.

Já jen pro jistotu. Jinde se celkem slušně vtipkuje o tom, že restart serveru se chystá každou chvíli. ;)

to mám nejradši tohleto, já už třetí den čekám až budu moci dát upgrade a přemýšlím nad tím kliknout na koupi, protože tři dny nemoci na nic kliknout je nanic, a ty mi tu napíšeš že roi je deset dnů a jsem v pokušení ach jo ... :D

Se tedy hluboce omlouvám ;)

Studoval si, jak je to s větším kapitálem? Jak tam funguje ekonomika? Zajímavý ROI, pokud bych do toho šel například s 1000 USD :-). Pokud mi to zjistíš a bude to zajímavé, rád se registruji přes Tvůj referral ;-)

Nestudoval a to hned ze dvou důvodů.
Za prvé nejsem ochotný vrazit větší sumu do hry. Toto opravdu nelze brát jako investici.
Za druhé pro tak velkou částku to nelze spočítat, protože nevím, kolik stojí následné upgrady. Vidíš tam vždy aktuální produkci a produkci v dalším levelu a stejně tak pouze cenu za následující level. I kdyby ty částky byly známé, tak platí bod jedna, protože úplně stačí nějaká update, nárazově více hráčů, nebo co já vím a rázem může být ROI v mínusu.

Je to takové trochu letadýlko, čím víc lidí do toho bude vrážet STEEM na upgrady, tím ta hra bude pokračovat. Ale na druhou stranu, čím víc lidí a vražených STEEMů, tím máš menší a menší příjem (se standardními upgrady, které jsi udělal). Takže jsi zase motivován přikupovat. A co jeden den vypadalo jako návratnost 7 dní, může se se snižujícím příjmem oddalovat. Je to dobrá "hra", trochu se na ní získává závislost :), ale nějaký kejkle bych s tím nevymýšlel. Je to ve vývinu, nic není jisté.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31