Colours of Ostrava den druhý

in #cesky6 years ago

Colours of Ostrava, tentokrát rok 2018

image.png

Den druhý

Do areálu jsem se dostal s dcerou až v 18h, což na to, že máme být u přítelkyně, která již netrpělivě čekala na druhém konci festivaového areáu na Family stage, už před šestou, nebylo moc pozitivní.
No dorazili jsme na místo nakonec s cca 30min zpožděním doprovázeným nepříjemnými pohledy přítelkyně, která na festivalu byla už od druhé odpolední, kdy se podívala na nějaké přednášky na Meltingpotu, což je velmi pozitivní novinka jestli se nepletu. posledních tří let.

Co teda bylo v našem plánu případně, co jsme navštívili, na druhý den Colours?
Čiperkové - dětské představení, které opravdu nemusím, ale naší dceři se to fakt líbí, takže přítelkyně řekla, že tam jít musíme. No tolik rozradostněných dětí, kteří se museli fotit s protagonisty této taškařice jsem fakt doufal, že nikdy neuvidím. Úplně mi to připomnělo dávné časy Luneticu a jejich šílených fanynek. Tady byl trochu rozdíl ale v tom, že to aby se šly děti fotit někdy chtěli spíš jejich rodiče...Ach jo
Kaleo - velmi povedený rokec, který byl pro mne tento den jako jediný povedený koncert
Janek Ledecký - rádiová klasika, na kterou jsme šli (nebo spíše já jsem šel) jenom proto, že tento den byl pro mne z hudebního pohledu opravdu to nejhoší, co jsem na Colours za těch cca 15 let zažil, a nikde nebylo v tuto dobu nic lepšího). Dalším důvodem proč jsme šli na něj byly i dvě zlata jeho dcery :-). No tak jsme si alespoň zazpívaly :-)

Tak snad jen budu věřit, a myslím že je to téměř jisté, že třetí den bude lepší druhého.

snap (1).jpg

(Kaleo video na d.tube)

Trocha kultury jiného ražení jsem taky našel...
WP_20180718_19_06_14_Pro.jpg

KONEC DRUHÉHO DNE COLOURS 2018

All videos and photos made by Nokia Lumia 930

Sort:  

!sbi status

Hi @shebe!

  • you have 123 units and 0 bonus units
  • your rshares balance is 218469664166 or 0.118 $
  • your next SBI upvote is predicted to be 0.024 $

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66407.27
ETH 3219.07
USDT 1.00
SBD 4.34