Informace o výsledcích MAP soutěže a poděkování :)steemCreated with Sketch.

in #cesky7 years ago (edited)

Ahoj, česká komunito,

rozhodla jsem se, že vás informuji o výsledcích soutěže, v níž mě většina z vás podpořila.

Jak jen začít... no, NEVYHRÁLA JSEM :D


Docela jsem to podcenila a nenaverbovala jsem (včas) dostatek lidí z ostatních zemí. Navíc jsem na poslední chvíli zjistila, že stávající členi MAP můžou hlasovat i na Discordu, a tak finální výsledky jsou tyto:

@melinda010100 = 34
@pipiczech = 27
@cabelindsay = 14
@healthy-chef = 8
@malos10 = 4
@sevenstonesgfx = 3

Pozn. poslední 3 lidi vůbec nenapsali soutěžní komentář, takže dostali jen hlasy z Discordu.

Melinda získala o 7 hlasů víc a zvítězila. Výhra by mě samozřejmě potěšila víc, ale 200 SP není zas tak moc a ještě ke všemu je to jen na týden. Za pár měsíců se k tomu číslu (možná) dostanu sama.

Oficiálně jsem sice nevyhrála, ale získala jsem (a doufám, že plno dalších bude následovat) úžasnou komunitu (a snad i přátele), která dokázala, že je schopná stát při sobě a podpořit její členy, když to nejvíc potřebují.

Teď jsem to byla já a příště to může být kdokoliv z vás!


Takže bych vám ještě jednou chtěla moc poděkovat za váš výkon, protože z těch 27 hlasů, bylo kolem 20 hlasů jen od vás, Čechů! To jsem při psaní "volebního postu" vůbec nečekala a možná je to taky trochu příčina toho, proč jsem tak dlouho váhala začít shánět hlasy i odjinud.

A ještě větší dík patří těm, kteří se aktivně zapojili do mé "kampaně" (i když nemuseli!), ať už resteemem, komentáři, nebo nějakým mně neznámým způsobem, a tím mi pomohli sehnat ještě víc hlasů.

Největším překvapením byl @petecko a jeho post Česká komunito, je zde provaz. Táhněme za něj společně!, který tuto propagaci vyhnal ještě o úroveň výš. Sice to bylo trochu divné, číst post v podstatě o sobě, ale rozhodně mě to potěšilo, takže velký dík patří i jemu!


Ještě jednou díky moc, a stále trvám na tom, že rozdělím výdělek z volebního postu (a třeba ještě nějaký drobák přidám) mezi všechny Čechy, kteří mi dali hlas.


Jako bonus přidávám fotku Pipíčka s "náhrdelníkem" (nandal si ho sám), který mu byl bezprostředně po pořízení fotky sundán. Ptačí sociálku volat netřeba.

IMG_20170214_082906.jpg


💙 Thank you for reading! 💙

May the seed be with you! :D








Sort:  

Výhra nevýhra. Podstatný je, že děláš něco, co tě baví a dáváš tomu smysl.

Vždyť jasné, nijak mě to netrápí :)

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Těch pár drobných se klidně vzdám, rozděl je mezi zbytek party ;) Důležitější je být aktivní a přínosem pro ostatní, o tom by koneckonců Steemit měl být.

A doufej, že nám melinda nezašle ty hambatý fotky, pravděpodobně by to způsobilo chronickou insomnii ;)

Ať už někoho motivovaly "peníze" nebo ne, stejně si něco zaslouží :) a ty si zasloužíš mnohem víc za to, co pro všechny děláš.

Myslím, že to není melindy styl. Ta radši rovnou vleze člověku do zadku :D

This post has been upvoted and given the stamp of authenticity by @qurator - Your Quality Content Curator - To join the quality content creators and receive daily upvotes click here for more info.

ptačí sociálku :D 800-PÍ-PÍ

Pííí... Pííí... Pííí... Volané číslo je nedostupné

Pochopil jsem správně, že když někdo hlasoval pod komentářem, mohl hlasovat i na discordu? Pokud ano, je škoda, že jsem to netušil.

Ne, ne, tam hlasují pouze lidi, co už jsou členy MAP - lidi vybraní v jednotlivých kolech :)

Souperka mela nad Tebou vyhodu domaci jazyka, ale stejne ji nevyuzivala (kratke prispevky). Z kvalitativniho hlediska jsi ji podrtila na cele care :)

Ta angličtina je blbá no, člověk by se třeba klidně zapojil do některých debat na Discordu, ale pak si to rozmyslí :D a můj styl, napsat si to česky, a pak to přeložit, je dost neefektivní.
Každopádně díky moc! :)

Ahoj, nevolil jsem Tě proto, že jsi Češka, ale proto, žes´ byla výrazně lepší.

Tím líp :) Těší mě, že si to o mně někdo myslí.

no tak to vyjde příště. :-)

Jsi hodná, děkuju za šušníky, ale to nebylo třeba. Příště jsem opět k dispozici, jen se ozvi:-)

Šušníky byly to nejmenší, ale furt jsem je nastavila alespoň na 0.1. Za to si člověk může vyzkoušet @lottobot :D

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70744.80
ETH 3561.94
USDT 1.00
SBD 4.80