Steem center wiki

in #cesky5 years ago

Tak jsem si dnes chvíli hrál s hlavní stránkou česky až jsem došel k závěru že ji musím přemigrovat z česky na hlavní stránku :D

Takže na Steem.center už je jakštakš rozcestník... nebojte snad se to podá. :) No je to ještě hodně práce to je jasná.
Najdete ji zde:
https://www.steem.center/index.php?title=Česky
Snad příště bude zde:
https://www.steem.center/index.php?title=Hlavní_stránka

Opera Snapshot_2019-04-22_161320_www.steem.center.png

vidíte rozdíl že... nojo no mě to nedošlo... ale neva stejně tam ještě je fůra textu odjinud anglicky

Ale chtěl jsme tím říct že ať už máte nějaký návod nebo ho teprve budete psát bylo by dobré ho dát také sem do wiki, nebo laespoň odkaz na něj pro začátek :) Myslím že se tam bude hodit třeba i návod co psal @bucipuci o SBI nebo o actifitu. Přeci jen pro budoucí nováčky bude jednoduší to najít na jednom místě a stejně tak i pro nás nováčka poslat na nějakou stránku s návodem než mu to znovu a znovu vysvětlovat :)

Další zajímavá věc je že tvůrci wiki jsou odměňováni, asi to zatím žádné terno nebude pár centů a nějaký ten hlas, ale přeci jen to je fajn. :)

No a to je tak při tom pondělku asi vše :) a jinak thanks to @steemcenterwiki

Sort:  

No vidíš, o SBI jsem taky něco psal a dělal jsem překlad ofic. FAQ, tak ten tam můžu vlepit.

Pokud se kluci pustíte do návodu na Actifit, tak to bude super, protože pozoruju, že se tu díky němu objevují stále nové tváře.

jj super :) je t odocela práce to dělat a já nejsem @godfish aby mi to šlo od ruky :) ale úvodní stránka je skoro hotová tak začneme dělat podstránky... jupííí

Teď na to koukám a úplně se mi nezdá "Hlavní stránka" v URL.
Je to nicneříkající a spíš bych ten titulek (i link) viděl něco jako "cesky", "cesky_steemit" a pod.

no i na český wikipedii to maj podobně akorát ne stránka, ale strana
https://cs.wikipedia.org/wiki/Hlavní_strana

právě že to je matoucí kdyby ta mbylo česky, je to totiž wiki a česky by mělo obsahovat něco o češtině možná o české komunitě na steemit nebo návody jak psát česky :)

je to jako když děláš webovky taky máš main page :) i v té anglické verzi je to main page
https://www.steem.center/index.php?title=Main_Page

každou stránku musíš nějak pojmenovat aby jsi ji mohl založit a hlavní stránka je prostě rozcestník českej protože je to česky :)

Mohl bych vyhrabat návod na sbi-buster. Také bych mohl udělat návod, jak postovat actifit. Pár obrázků z mobilu mám, takže stačí udělat nějaký popis a přidat pár vlastních zkušeností :-)

super :) rozumíš tomu jak funguje wiki? nebo ti má na to udělat stránku? :)

Nerozumím skoro ničemu ;-). Až to budu mít připravené, tak se domluvíme na dalším postupu.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63901.15
ETH 3133.40
USDT 1.00
SBD 4.05