Drugwars po dlouhé době

in #cesky5 years ago (edited)

No ještě před pár dny jsme byl nadšen jak to gang #cesky válí... dnes už nejsem... ráno jsme se probudil a od bose nejsilnějšího gangu přišla tahle zpráva...

Opera Snapshot_2019-07-02_120934_drugwars.io.png

@atelerix ještě není online tak úplně netušíme co se stalo... ale nedávno i synovec @godfish udělal přešlap a tak ryba už je taky na suchu...

A to jsme posledních páddní makal aby se náš malý gang dostal do topu a třeba i o něm @drugwars napsaly nějaký další článek do seriálu Gang stories.

je fakt že jsme zvědavej na ten přechod jejich tokenu pod Steem-engine... protože by to možná mohl ozase znamenat že hraní hry bude výnosné... i když nevím jak to mají vymyšlené...

Další věc je že mě ta hra po dvou měsících aktivního hraní přestává bavit. Moje armáda podle mě patří emzi 10 největších armát a proto nás taky La pivovra nevyhladila úplně protože by se někdo z nich musel objetovat na vyhlazení mé armády a to se jim nechce... ale udržet tempo růstu armády oproti těm v top je opravdu náročné a bere to tak 2 hodiny deně... a mě se je už nechce objetovat... protože vlasně tahle hra je teď něco jako studená válka prostě stavíte armádu a stavíte... nic víc a jde o to mít ji největší, bez toho si neškrtnete... a neškrtnesi ani gang který alespoň jednoho hráče s velkou army nemá... prostě smůla...
Zkrátka mi ta hra přijde strašně nevyvážená... lidé co jen sem tam něco za den odkliknou prostě nemají vůbec šanci proti tak podle mého odhadu 50ti lidem co hrajou fest každý den... a pokud se tohle nezmění tak to bude otom že si ve hře pár lidí co tím tráví celý den bude honit triko a ani změna tokenu nepomůže k tomu aby hrlo více lidí... leda že by to fakt nějakou tu kačku za den hodilo to by pak lidi hrály :)

Osobně sem doufal že mě @atelerix předhoní co do velikosti armády a já zas na to budu moct kašlat, ale tak nějak je to zodpovědnost mít tu velkou army pro geng jako odstrašení protivníků... ale nevím začali prázdniny asi opravdu ten závod vzdám a jen sem tam něco odkliknu... páč mě to prostě už neba...

Konec hlášení.

Sort:  

To je důvod proč se takovým hrám nevěnuji. Je to jako žít druhý život, ale čas se na něj musí brát z toho skutečného.
Právě že začali prázdniny. Ti co jsou školou povinni mají hafo moc času a můžou v tom ležet celý dva měsíce.

Njn, je to vlastně dost nudná neustále se opakující činnost...

no jo je, nebejt toho že když pracuju tak rozesílám útoky zatím co se mi načítaj data v druhém prohlížeči tak jsme stím seknul... mnohem víc by se mi libil model bez válek co je pomalejší a stavíš jen... :)
Ale i tak odhaduju že mi to seber hodinu času denně páč 100 útoků rozešlu za 4 minuty...

Nuda no. Já teď třeba jedu na dovolenou, takže tomu taky moc nedám. Ani nevim, jestli tam bude wi-fi. Teď sem měl hodně jiný práce. A za ten jeden steem tejdně, co z toho vytáhnu hele...

no já tam mám future asi za 15 stemů ono to farmení se celkem vyplatí, teda spíše to stavění armády páč to pak máš přebytek drog... a jestli jim ten přesun na steem-engine vyjde a bude tam nějaké volume tak by to mohlo bejt třeba desetkrát lepší a to pak by už mělo smysl protože třeba za dení farmení by mi to mohlo hodit steem deně a více... plus třeba udělají také fork steemitu a future se bude stakovat atd... možná by o to pak byl větší zájem... nevím... uvidíme :)

Jo, já to vytahuju no jednou týdně (zisky z Heistu) a nechávám tam ležet tisíc Future tokenů, kdyby náhodou.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02