petiminutovka

in #cesky5 years ago

Asi bych se mohla snažit víc, jenže to by nebylo ono. Chytlo mě to v průběhu diskuze o jahodách v čokoládě. Vzhledem k tomu, že barvy docházejí, tak jsem ani neměla nějak moc na výběr, ale měla jsem oranžovou, červenou a bílou v dostatečném množství, abych je mohla použít.
Berte v potaz, že to fakt není nic dlouhodobého, ale víceméně záležitost asi deseti minut.
Je to nějakej pán v cilindru ovlivněný jahodama a čokoládou.
Nevylučuju, že to časem dodělám, nebo předělám, ale momentálně mám dost, takže to dám na stěnu a budu vyčkávat.
Jinak míchám barvy rovnou na plátně a tohle jsem dělala takovou tou špachtlí, která je na to ideální, ale míchám je na plátně i když mám štětec. Nějak mi to víc vyhovuje.

a ano jsem zapatlana, ale už to uschlo, takže na noťasu nic není:)

detail hlavy

takhle nějak to vypadá v celku

Sort:  

Kolik už máš na freebitcoin a freedogecoin
že by jsi nějaké ty doge proměnila za steem??? z freebitcoin ne to má úrok to tam nech dokud tam nebude třeba 100000 satoshi...

aha tady to je....nemam tam moc, ty dodge mi stale nejdou a bitcoiny mam jeste par nul nez se doklikam do celeho cisla:D

achjo to je blbý že ti ty doge nejdou... tak klikej alespoň satošíky od 30 tisíc to bude dávat 4% úrok každý den něco i bez klikání...

satoši to je ten steemhunt,?nebo ten bitcoin?

satoshi to je ten bitcoin teda freebitcoin
jinak jeden satoši znamená 0.00000001BTC :)

no, tak na ty freebitcoiny sem tam kliknu, ale asi bych mela vic, na steemhuntu jsem kazdy den..jenze ja zas nevim kde mam ten muj refferer :D odkud sem ho brala minule chapes:D takze sem od posledniho mazani nenaklikavala

a přihlasíš se svojí adresou a heslem myslím tím tu BTC adresu na které si sbírala...
podle mě je to jedna z těhle dvou
16yHy6aC6ic4ma8GFprfmjqhJaWbXSQ7U7
1558yi514zgoimNanMjhpm3t21KPGkdwcq

najdeš ji ve své peněžence na tabletu

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17