Zase Pell Mell... O tokenech a spolupráci

in #cesky5 years ago

Jsem než člověk a občas se mýlím. Na Steemitu se mi to stává dost často. Situace se tu mění každým okamžikem a kdybych měl všechno dopodrobna zkoumat a zaujímat neprůstřelně odůvodněné názory, tak už bych pravidelně chodil s křížkem po funuse. (Aha. Tenhle článek nemá smysl přeládat...)

Napsal jsem:"Běda sociální síti, kde se většina hovorů týká právě jí." No. Auto je taky vlstně jen blbé přibližovadlo... A co se kolem nich nadělá, kolik místa se mu věnuje... Asi jako před jeho vznikem koním, nebo zbraním...

A tak jsem se nějak smířil s tím, že snad čtvrtina článků na Steemitu je o Steemitu. Tak to je. A přestal jsem mít výčitky, když až příliš často nějaký přidávám. Což není můj jediný omyl tady, samozřejmě. Dřív jsem šmahem odsuzoval všechny tokeny... Teď jsem pár vzal na milost. Ale zdaleka ne všechny.

Teď je v naší komunitě populární pivo. No... Vypadí to hezky. Mám jich nestakovaných 12. Takže daruji 2 denně. Ze svých 12 tak získám 730 ročně. Pohádkový zisk. Protože co si budeme povídat, piva se vlastně mění. Ale selským rozumem vzato, jak dlouho tenhle vynikající kšeft může vydržet? Myslím, že neinvestuji 100.000 USD do piva. Přes těch dvanáct nepůjdu.

Mimochodem mi lahodí ten systém. Můžete dávat pivo, když máte 10 piv a za každých 6 piv jedno... Prolínání decimální a šedesátkové soustavy... Jako v životě. Přeju si, už kvůli svému zisku, aby to vydrželo co nejdéle. Někdo z Vás, kdo pivo stakoval, můžete pod článek napsat, co to vynáší?

A princip piva se uplatňuje u dalších tokenů. Třeba kafe. (Můžete mi někdo jedno dát, aby bylo pod článkem vidět? Nezůstanu dlužen. Jeho hodnotu Vám pošlu v captchách, v pivu, převedu Vám suroviny v Drugwars, nominuju Vás na nějakou cenu... To všechno se dá na Steemitu nabízet.) Kafí musíte mít 5, abyste mohli jedno dát. Stakování... Nemám páru. (Ne, nepřekládat do angličtiny...) Nějak podobně bude fungovat chops... Nevím, kolik takových dalších je.

Nejsem proti, ale považuji je za letadlo svého druhu. Je třeba nastoupit včas, vydělat a nedivit se, když pak spadne. (Neca klesne prakticky k nule.) Něco podobného vidím v TRDO. Musíte jich mít stakovaných 1000, abyste mohli dávat. Jenomže tentokrát dáváte 6 a dostanete sami 4. Trochu jako SBI... Zase, můžete mi někdo dát, aby byly pod článkem vidět? Dlužen nezůstanu... Netuším, kolik můžete za den rozdat. Dvakrát můžete "dávat" jistě. To už by znamenalo 7300 ročně při investici 1000. Pivo je lepší, jasně... Kdo máte stakované, úročí se to nějak? Já to na svých teda nepozoruji.

Actifit. Vy byste si koupili služby výživového poradce? Prodal jsem 1 AFITX kolem 5 steemů. Chyba. Pak jsem jeden vyspekuloval s nulovým nákladem na spreadu. Zisk nula nula nic, ale potěšilo mě to. Prodávám průběžně 100 AFIT denně. Za každou cenu. No, nestáli nic. Věřím, že dlouhodobě nebude chyba se jich zbavit.

Drugwars. Očekávám článek od @petrvl . když nebude, napíšu o weekend něco sám. Ze sportu jsem včera 50 DWD koupil a prodal. Zisk 0.35 steemu. Ale udělalo mi to dětinskou radost...

SNAX nevypadá, že by k něčemu byl. Stále předpokládám, že kdyby se @godfish podařilo prodat, že by se ozval se zprávou. Předpokládám, Rybo, že jsi o část BTC na Arboletu přišel. Omlouvám se. No a BAT z Brave... Ty má v referátu zase @petrvl ...

A objevil se nový Steemian @rullicky . Měl bych pro něj spoustu doporuční... Pokud si o ně řekne. Asi jako my všichni bychom měli co poradit.... Vítáme tu každého. Je v našem zájmu, aby nás bylo co nejvíc. Ale oni noví přicházejí a odcházejí. Je to tu složité.

Když už i @czechglobalhosts začal používat tag #palnet , dovolil bych si to poradit všem, kteří to ješě nedělají. Snažím s využívat pro tagy všeh 10 volných pozic. Je to výhodné pro mě i pro hlasující.

Zase vyzývám: "Pokud něco víte, co přináší zisk, sdílejte, prosím." Většinu hlasů si dáváme uvnitř komunity. Je výhodné, abychom tady všichni "bohatli"...

Používám SteemAuto. Ladím ho. Teď jsem sotva na 80% své hlasovacé síly. Strašně rád bych podpořil víc článků a více procenty... Ale nejde to. Spíš budu muset ta procenta ještě ponížit...

Hrajte si někdo s tím, jak se připisují tokeny při nízkých procentech hlasování? Když dám někomu hlas tak, že dostane jen 0.001 steemu, je pak poníženo i množství tokenů o to, o co máte méně voting power? Už steemu je zaokrouhlování na minimálně 0.02 USD. Nezdá se mi, že by něco takového bylo i u tokenů. Tam chodí i tisíciny... Nebo se pletu? Zkouším si s tím hrát sám.

No, všechno vypadá skvěle. Až na tu cenu steemu a SBD. Nejzajímavější pro mě článek k tomu jsem našel u @taskmaster4450 . Sice jsem ho resteemoval, ale tady je odkaz
https://staging.busy.org/@taskmaster4450/why-steem-drops-more-relative-to-other-cryptocurrencies
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
@cleverbot ?

Sort:  

SteemAuto mám nastaveno zatím pro deset uživatelů. Na každého uživatele mám nastaveno 1 hlasování za den v 10-té minutě na 40%. Mělo by to stačit. nemá smysl dávat víc jak těch 40%. Pokud dám více uživatelů, půjdu na 25%. Podobné nastavení má myslím i @phortun

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 6 TRDO & @jjprac got 4 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Token distribution bot developed by @ali-h

Snax se prodat nepodařilo a z Arboletu jsem všechny tvé prostředky nakonec s odřenýma ploutvema dostal, takže v pohodě :)

jj článek bude :)

!BEER za kafe :)

Jinak je to vtipný co všechno se tu dá měnit ne ? taková blbost kdo by to tušil že jedničky a nuly nejdou falšovat že :D

Kafe zatím nemám. Ale časem jistě bude!

To view or trade BEER go to steem-engine.com.

Hey @krakonos, here is your BEER token. Enjoy it!

Do you already know our [BEER Crowdfunding](https://steemit.com/cryptocurrency/@beerlover/let-s-grow-and-update-the-beer-token-huge-crowndfunding-as-crowdsale)

coffeea Lucky you @krakonos here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness

Congratulations @krakonos! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 5250 replies. Your next target is to reach 5500 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Pivo mám stakované, ale zatím se mi úrok nepřipsal, bude to chtít více trpělivosti.

Díky za informace, kafe a trdlo... Zítra se Ti budu revanšovat. Dnes už nemám.

Díky, ale není nutné:) Bylo to zadarmo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87