You are viewing a single comment's thread from:

RE: Brzy vám budou vaše nemovitosti na obtíž

in #cesky7 years ago

Případ od případu. Člověk má povinnost chránit svůj vlastní život. Jestliže mu hrozí smrt, má podle mě právo na přiměřenou akci k záchraně života i za cenu porušení zákona. Tedy, hrozí-li mi smrt hladem, mám právo si ukrást chleba. Hrozí-li mi smrt zimou, mám právo ukrást si teplo. Přiměřenost posuzuje později soud.
A společnost by mi měla dát šanci na to, abych krást nemusel. To není názor levičácký, ale spíš konzervativní. Když se udržím naživu, můžu být společnosti prospěšný. Jako mrtvý už ne.

Sort:  

Jde spise o kontext, kdy v Italii pribude ted tak pul milionu az milion imigrantu bez domova rocne.

I když jdu poněkud proti proudu, i to jsou lidé. Možná, že 99 ze sta jsou vyžírkové, teroristé a vůbec ztělesnění zla. Ale jak k tomu přijde ten jeden, že je s nimi házen do stejného pytle? Toho je mi líto.
Na druhou stranu Evropa už asi promeškala možnost posuzovat případy individuálně. Už se rozkřiklo, že u nás létají příchozím pečení holubi do huby. Je jich příliš. V rámci sebeobrany nebude brzy možné rozlišovat.
Když Američané bombardovali nacisické Německo, vedle představitelů režimu a vojáků umíraly i opravdu nevinné ženy aděti.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63478.31
ETH 2604.35
USDT 1.00
SBD 2.83