Roztržitost

in #cesky5 years ago

Dnes se actifit report nekoná. Vlastní roztržitostí jsem se připravil asi o dalších 25k bodů.
Ve 3:30 ráno jsem dodával ještě nějaké obrázky do návodu na ACTIFIT na steem wiki. Na stránce jsem měl perfektní zmatek, který nádherně srovnal do latě @petrvl, kterému tímto mnohokrát děkuji. Má-li někdo zájem, může se podívat zde, jak se mu to povedlo :-D.
Editace návodu mne tak pohltila, že jsem zapomněl na čas. Tak se stalo, že bylo najednou 4:20 a já musel klusat do práce. Mobil samozřejmě zůstal doma :-/.
Mám v plánu, během víkendu, přidat ještě návod na převod AFIT na STEEM POWER formou upvote od actifit. @petrvl bude mít nejspíše další práci :-D.

P.S.: Péťo, máš u mne 2SBI za pomoc :-D

Sort:  

V některých případech je potřeba přidat výjimku do správy napájení, jinak může Actifit i na pozadí být ukončen. Kde a jak se to dělá se různí podle modelu telefonu. Nejlepší je si vyhledat konkrétní fórum, kde se zabývají konkrétním telefonem.

To jsem netušil. Mrknu na to ;-)

Pěkná práce ;-)
Tlačítko 2) pouští foťák mobilu k zachycení aktivistické fotky ;-)
Koukal jsem, že na stránce https://actifit.io/wallet
přibyly nové funkce (operace se Steem-Engine)

Tlačítko 2...... myslel jsem si to. Nějak mi to nic nevyfotilo.
Ano, tiše přidali novou funkci ;-)

:) super konečně jsem to víc pochopila, moc díky :)

ještě nějaký návod přidám ;-)

tak to asi rozdělíme celé do více stránek ne???

Buď více stránek, nebo udělat na začátku rozcestník s odkazy aby se nemuselo rolovat přes hafo textu ;-). Klasické odkazy na jedné stránce.

jde obojí, jen si říkám že by bylo lepší více stránek... jako stránka Instalace actifit, nastavení actifit...
no nevím zatím to můžeme dát do jedný s roscestníkem nahoře :) Je to open třeba to někdy někdo předělá :D

Asi máš pravdu. Není to heslovité. Dlouhé návody za sebou by byly nepřehledné. Možná tak přidat ke každému návodu odkaz na další návod.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64498.18
ETH 3079.08
USDT 1.00
SBD 3.86