Dvě stavby.

in #cesky6 years ago

Zrovna jsem uvažoval, co a zda-li vůbec něco budu psát. @tazi -ho foto téma mi vytrhlo trn z paty ;-).
Nemá to perspektivu, hroutí se to (na fotce). Bylo to foceno spíš jako zajímavost.
První snímek je z okolí Javorníku. Jde o pec na pálení vápna.
DSCN1827.JPG
Takových zde stávalo plno. Ne všechny přežily do dnešních dnů. Tato prošla rekonstrukcí.

Druhý snímek je z loňské zimy. Projížděl jsem zrovna vesničkou Hojsova Stráž a zaujaly mne místní hodiny.

IMG_20180205_095632.jpg

Stavba je stará asi dva roky. Orloj je plně funkční ;-)

Sort:  

@bucipuci, go and place your daily vote for Steem on netcoins! http://contest.gonetcoins.com/

Hezké stavby. Ta pec mi trošku připomíná tu naši kolomaznou ;)

Je to podobné ;-). Rozdíl je v plnění a co se v tom pálí.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66579.21
ETH 3282.19
USDT 1.00
SBD 4.30