Meditace (téma týdne)

in #cesky5 years ago (edited)

Jelikož mi @surfercz chtěl udělat radost, nominoval mě na vyhlášení #tematydne. Já se do téhle doby účastnil jen jednoho z nich, protože...protože proč? Nevim, asi hodně výmluv předpokládám (snad se zvládnu účastnit aspoň vlastního!). Ale chtěl jsem se k tomu postavit zodpovědně a nedělat mrtvýho brouka. Takže jsem vymýšlel a vymýšlel. A když už jsem měl po jedný trochu starší metafyzický debatě s @petrvl vybráno, tak jsem si to rozmyslel a trochu téma upravil. Proč? Aby bylo volnější. Protože to se mi na tomhle topicu líbí. Žádná velká křeč, hodně nápadů a každej to vezme z trochu jinýho úhlu a trochu jinýho soudku.

Takže novým tématem týdne je meditace.

Můžete například popsat, co pro vás meditace je. Jak se na ní díváte. Jestli a případně jakou činnost za meditační považujete a proč. Jestli používáte nějakou známou nebo méně známou techniku, případně jakou a co vám třeba přináší. Zkrátka a dobře si najděte vlastní způsob, jak k tématu přistoupit. Jako ostatně vždy. :) Těšim se na vaše postřehy, příběhy i připomínky!

Na další téma týdne bych rád nominoval někoho, kdo je tu přítomen krátce a zároveň víme, že přispívá (+ téma týdne ještě nevybíral). Tak co třeba @womic? A kdyby náhodou nereagoval, poprosím někoho ze zkušených, aby se ozval do komentářů a případně přebral štafetu.

Edit: Tak @womic se "kandidatury" vzdal. Co třeba @transom?

Sort:  

ahoj . moc děkuji za vloženou důvěru ale musím se téhle pocty vzdát. upřímě jsem nestihl ani poslední téma

Dobrá, díky za zprávu!

Já věděl proč tě nominovat, tohle téma mi udělalo upřímně radost. Uz se těším na články a snad taky nějaký vyplodim. 🙂

Posted using Partiko Android

No to teda vyplodíš, když už si mě angažoval! :D

Ano, pane! Provedu, pane! :-D

chceš li stvořit vola - dej člověku funkci! já už vůl jsem tak to beru

Hmm, pěkné a silné téma, už se mi začínají sbíhat myšlenky. A jsem zvědav na další přispívající.

Taky sem zvědavej!

!bookkeeping drugwars

Hi @bodie7!

drugwars

Received:

  • 2.163 STEEM from daily
  • 1.388 STEEM from heist
  • 0.000 STEEM from referral

Spent:

  • 4.989 STEEM

Total:

  • -1.438 STEEM

First transfer was before 46.38 days.
Your ROI per day is 1.53 % and you are earning approx. 0.08 STEEM per day.
Break even in approx. 18.8 days.

ROI when taking only the last 5 days into account

Your ROI per day is 1.65 % and you are earning approx. 0.08 STEEM per day.
Break even in approx. 17.5 days.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99