Sort:  

Gratuluji! To je velice dobre.

hezky, jen bych spomalil :) nevím co je cíl ale osm za měsíc je hodně... spíš by to mělo bejt osm za dva měsíce :) jen moje vlastní zkušenost :)

Gratulace. Můžu se zeptat na nějakej jídelníček? Vždycky mě zajímalo, kde "ketaři" berou energii. Vim, že tuky ale to denně jedeš třeba 15 lžic olivovýho oleje?

@bodie7 cokoliv krom sacharidů, jinak prostě normálně. viz mě občasné fotky a videa

Nemáš hlad? Já sem se právě na ketu konstantně asi 2 měsíce podvyživoval. Jedl sem velmi málo kalorií, což není z mojí zkušenosti dlouhodobě udržitelný. Pak mi jeden moudrý pán poradil "life hack" spočívající v tom, jíst hodně tuků. Jako že fakt hodně, protože jinak sem do sebe 2 700 kcal dostat nedokázal :) a to mi pro změnu vůbec nechutnalo. Jako že jedna věc je vypít vysokoprocentní smetanu. To zase není takovej problém. Ale vypít za den 100 ml olivovýho oleje? Z toho je člověku na blití :) Už poměrně dlouho pátrám po tom, jak by se z toho dalo složit něco udržitelnýho, protože mi keto dává smysl

Waau mega, gratulacia!! A to fakt cisto len strava? Vobec si nezacal s pohybom abo proste nejaku aktivitu? To je fakt brutal!

No vlastne ano. sice jsme si dal cil aspon 4000 kroku denne, ale moc se nedari. (btw. moje odpovede pres steepshot se nejak divne radi...

To jsi lepší než já. Kolik máš na výšku?

@bodie7 olej fakt nepiju a smetanu bych asi nedal. mléko a já znamená vykrvacet spodek (a s keto to nesouvysi) :-D jim normálně "do syta"

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62432.37
ETH 3003.22
USDT 1.00
SBD 3.78