[DTube Vlog] #7

in #cesky6 years ago (edited)


Po nejake dobe zase vlog. Jak se mam, co delam... Rec pochopitelne o Keto ale i dalsich vecech cim aktualne ziju ;-)

Jo a odkaz na tu nabijecku / tester Li-Ion 18650 zminovana ve videu.


▶️ DTube
▶️ IPFS 480p ~2Mb/s
▶️ IPFS 240p ~1Mb/s
▶️ IPFS audio only ~ 128kb/s
Sort:  

Mně s tím tukem šlo převážně o to, že tělo někde musí brát energii na svoje fungování. Můj denní výdej je tak vysokej (díky cvičení), že potřebuju denně přijmout cca 2 700 kcal na udržení hmotnosti. pokud jdu delší dobu pod, začnu shazovat. Když se ta energie nevezme z cukrů, musim jí vzít někde jinde. Jedinej příjem je na ketu tuk (nebo ne jedinej, ale ten hlavní). A pak samozřejmě vzniká otázka, jak do sebe nasouakt denně 2 700 kcal tak, abych mohl dlouhodobě a udržitelně fungovat...já chápu, že si myslíš, že ten tuk máš, takže ho nepotřebuješ. Ale mě šlo primárně o tu energii, protože tuk na ketu ta energie je. Z čistý bílkoviny se nevezme. Ze sachrů ji přijímat nemůžeš, respektive můžeš v omezeným množství, takže zbývá jedině tuk. Taky je to nakonec smysl keto diety. Tvorba keto látek...takže asi došlo k nedorozumění :) ty tam o tom nakonec sám mluvíš. Nakonec si dáš občas pečivo, protože ta námaha je tak vysoká, že prostě se ta energie někde brát musí...tak sem se jen ptal, kde ji bereš :)

Ok, v dalsim vlogu to trochu rozvedu vice, ale trochu jsme o tom mluvil uz predchozich vlozich...

Hele v pohodě, to si s tim nelam hlavu. Já sem hlavně chtěl uvést na pravou míru ty tuky. Jako že určitě sem neříkal, že je máš jíst. :) jenom sem sdělil zkušenost a zajímalo mě, jak to řeší úplně jinej ketař, než který znám. Videa si projdu, díky

Edit: Až mi půjde Dtube teda. Což se děje maximálně jednou za uherskej rok :D

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66530.34
ETH 3251.57
USDT 1.00
SBD 4.36